Ander huis

Nee, we zijn niet verhuisd. Hebben geen ander huis gekocht of gehuurd, maar het voelt wel als een ander huis! We hebben namelijk een andere bank! Nu denk je natuurlijk “maar Nicole, dat moet toch niet ZOVEEL uitmaken?”. Maar dat doet het in dit geval dus wel!

In februari 2011 ben ik op mezelf gaan wonen en kocht ik een bank waar ik enorm verliefd op werd. Ik vond hem mooi en hij zat heeeeeerlijk! Toen hij eenmaal geleverd werd besefte ik me dat hij eigenlijk ook wel enorm GROOT was. Maar goed, ik woonde er toch alleen dus dat maakte niet uit. Ik had geen eettafel nodig want daar zou ik toch niet in mn eentje aan gaan zitten en ik had ook niet het idee dat er snel gezinsuitbreiding zou komen ofzo dus no problemo!

Maar ja, opeens kwam er een konijntje bij, wat ook geen problemen gaf want die had ruimte genoeg. Ik wilde ook een hond, maar wilde daar niet alleen zorg voor dragen dus dat werd uitgesteld tot over een aantal jaar. Je weet wel, over een jaar of 5 als ik dan eindelijk eens zou samenwonen ofzo. Ja ik had het allemaal uitgedacht want ik had nog geen vriend en zodra die zou komen zou het zeker nog wel jaren duren voordat het samenwonen zover was.

Goed, nu zijn we dus 20 maanden verder. Ik woon samen, er zijn trouwplannen, er zijn plannen voor gezinsuitbreiding (lees: puppy) en het huis werd gewoon te klein. Te klein omdat die ENORME bank vrijwel de gehele woonruimte in beslag nam.

Een nieuwe bank dus.

En met die nieuwe bank kwam de nieuwe woonkamer, want die zit nu niet meer bij het voorraam maar is verhuisd naar het achterraam. Bank tegen de bar, hoek aan de kant van het raam en zie: een heleboel ruimte!

Omdat we nog steeds geen eethoek hebben, maar wel ruimte teveel, hebben we de tuintafel + stoelen binnen gezet. Het is echt een héél ander gezicht nu. En de ruimte… die voelt HEERLIJK! Zo heerlijk dat er naast die puppy die nog gaat komen misschien ook wel ruimte is voor een kindje van ons samen. Maar goed, daar hebben we ’t maar niet over, want eerst.. TROUWEN!

10 gedachten over “Ander huis

  1. Af en toe een beetje schuiven met je meubels kan al voor een heel ander huis zorgen. Ziet er goed uit. En net als Limoentje ben ik ook nieuwsgierig naar de ‘voor’ foto’s…

Geef een reactie

