Gastblog bij Limoentje

Limoentje is een blogster waar ik al een tijd lang graag lees.
Elke 1e dag van de maand heeft zij een gastblogger en voor deze maand heeft ze mij gevraagd om een stukje te schrijven! Helemaal vereerd ging ik dus aan de slag… Heb geloof ik 3 verschillende blogjes geschreven en telkens wat aangepast. Maar uiteindelijk is er iets uitgekomen…

Nieuwsgierig? Bezoek dan de blog van Limoentje!

4 gedachten over “Gastblog bij Limoentje

  1. Leuk hoor! Ik ben ook gevraagd voor een gastblog en herken het wel van die verschillende versies haha! Alleen moet ik die van mij nog naar het Engels vertalen, dus dat is nog een extra stapje. Je hebt het leuk gedaan meis!

Geef een reactie

