Maak jij wel eens een..

Boswandeling?
Ik in ieder geval heel erg graag. Echter is het nu herfst en dat betekent veel regen en dus ook plassen & heel veel modder in de bossen. Daar ga ík met mijn “schattige kleine schoentjes” (zoals hubbie to be dat altijd zegt) niet doorheen banjeren. De oplossing? Regenlaarzen! En laat ik die nu toevallig vorige week gekocht hebben…

Dus besloten hubbie to be en ik vrijdag om een boswandeling te gaan maken. Ik voelde me al dagen niet lekker en had me die dag uitgepland voor ’t werk. Daarom lekker het me juist even lekker om een frisse neus te halen en al het moois te aanschouwen in het bos. Gelukkig is er een bos bij ons om de hoek dus tussen de regenbuien door hebben we heerlijk een uur genoten van al het groen, rood & geel om ons heen. En we waren niet alleen hoor.. Nee de bosdiertjes hebben ons duidelijk laten merken dat ook zij aan het genieten waren!

Geniet je mee?

16 gedachten over “Maak jij wel eens een..

  1. Boswandelingen vind ik ook heerlijk, misschien moet ik je voorbeeld maar eens volgen en ook mooie regenlaarzen aanschaffen! Volgende week vrijdag ga ik overigens nog een strandwandeling maken op Scheveningen: kan ik me nu al op verheugen!

  2. Oh, nu wil ik ook regenlaarzen!
    Ja, ik maak ook wel eens een boswandeling, maar meestal vergeet ik foto’s te maken, dat zou ik echt wel vaker moeten doen, ze zijn erg mooi!

  3. Wat een mooie rode paddestoelen heb je in het bos gezien! Ik woon midden op de Veluwe en op loopafstand van het bos, maar moet je eerlijk zeggen dat ik er niet heel veel kom. Vroeger wel, dan gingen we vaak op zondagmiddag naar het bos en de hei toe. Toch maar weer eens doen, want nu met al die herfstkleuren is het er prachtig.

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  4. Toevallig las ik op iemand anders blog ook al iets over een boswandeling en reageerde ik al dat ik dat VEEL te weinig doe. Toen ik nog een hond had ging ik vaker, die vinden het er zo heerlijk. Snel maar weer eens doen. Prachtige foto’s

  5. Om naar het bos te gaan, moeten wij altijd een stuk rijden en op de een of andere manier doen we het dan niet meer. Misschien toch maar een x doen, want ik geniet helemaal van jouw foto’s.

  6. Heerlijk zo’n boswandeling! Ik hoop dat het dit weekend nog een beetje mooi weer is want ik heb nog steeds een hele mooie route in Oudeschans liggen die ik erg graag wil lopen…

  7. Leuke foto’s van die laarzen en de kabouter Spillebeen-paddestoel :). Ik wil ook nog een keer regenlaarzen kopen, maar met mijn maat (43) kom ik eigenlijk alleen uit bij van die standaard groene laarzen en ik wil ook kleurtjes en bolletjes :).

Geef een reactie

