Twilight

Op 14 november komt het laatste deel van de Twilight saga in de bioscoop. Met dat gegeven begon ik vorige week EIN-DE-LIJK aan de boekenserie die ik al zo’n 2 jaar in mijn kast heb staan!

Toen de eerste film van Twilight uitkwam heb ik dat niet eens gemerkt. Ik hou normaal gesproken niet van dit soort films dus het ging langs me heen. In 2009 ging ik naar Aruba en daar was iedereen in de ban van deel 2 van deze film. Die was blijkbaar net uit en ik was eigenlijk de enige van de groep die er niet heen ging. In 2010 vlak voor het WK kwam deel 3 uit en omdat ik dus al weken niets anders hoorde van de mensen om me heen dat ze erheen gingen besloot ik om mee te gaan. Tsjah, in je eentje op het strand is toch niet zo leuk *wink*.

Voordat ik meekon moest ik uiteraard eerst de andere 2 delen zien, dus op naar de videotheek en huren die hap! Samen met een vriendin zat ik op een zonnige zondagmiddag voor de tv want de dag erop zou de film in de bios komen. Al snel raakte ik verknocht aan Jacob en Edward, waardoor ik die nacht amper geslapen heb omdat ik zo aan het stuiteren was bij de gedacht aan deel 3..

De dag erop was het dus zover, we gingen in onze lange broeken en truien op weg naar de bioscoop van Aruba. De vele kleding kan verklaard worden door de airco die daar zo hard koelde dat wanneer je geen sokken bij had je het koud bleef houden! Maar goed, zo kon je wel jezelf inleven in Bella en Edward *wink*

Na de film was ik behoorlijk teleurgesteld, dit omdat niemand mij vertelde dat er 4!! boeken van zijn en er dus nog een film kwam.. (Nu weet ik dat boek 4 gesplitst is en er zijn 2 films van gemaakt, maar dat wist ik toen nog niet) Maar goed, kort samengevat.. Ik raakte verslaafd.. En omdat het laatste deel bijna in de bioscoop komt besloot ik om de eerste 3 delen te lezen. Dit gebeurde in 5 dagen tijd.. En nu ben ik bezig met de films..

Wie kijkt er nog meer uit naar het laatste deel van de Twilight Saga?

12 gedachten over “Twilight

  1. Ik heb zo’n hekel aan die films… gebeurt zo weinig, blegh, niet mijn ding. Maar… ik heb ze wel allemaal gezien tot dusver. Moet ze kijken van mijn man, die vindt ze wel leuk (hoezo omgekeerde wereld)

  2. Eh… Waar gaat het precies over? Wie zijn Bella & Edward? Oh… wacht! Ik geloof dat ik het eerste boek heb gelezen, vorig jaar op het strand.
    Nou ja, dat lijkt me al genoeg te zeggen, niet?

    Jij in elk geval veel plezier met het lezen van de boeken en (her)kijken van de films. Hoeveel nachtjes nog tot de film? 😉

  3. Ooh ja zeker!! :-)) Wij gaan 17 nov naar de bios met 3 meiden!
    Ik heb de boeken allemaal met veel plezier gelezen en de films ook met veel plezier gekeken! Op naar (helaas) het laatste deel.

  4. O die films! Ik heb deel 1 en 2 gezien en ik vind ze saai… (Bij deel 2 viel ik bijna in slaap..) Dochter vind ze helemaal te gek, dus ze heeft 3 ook gezien en wacht met spanning op deel 4. Gelukkig gaat ze met een vriendin.. 😉

  5. Ik heb er niks van gelezen en niks van gezien, maar ik begrijp van mensen om me heen dat ik toch echt wat mis..;-) Ach, ik kan er altijd een marathon van maken als het straks weer kouder en viezer weer wordt.
    Ik heb vandaag deel 2 gekocht van de erotische trilogie van E L James en deze schijnt ook verfilmd te worden… 😉
    Goed weekend!

  6. Ik ken de serie zelf niet, maar Iris (mijn dochter) heeft ook de hele boekenserie (in het Engels) en zij is er ook helemaal weg van! En ik denk dat zij de film ook wel gaat bekijken!
    Fijn weekend hoor!

Geef een reactie

