Oktober

Wat is de afgelopen maand voorbij gevlogen! Tenminste, bij mij in ieder geval.. Ik heb dan ook een hoop dingen aan mn hoofd gehad, veel dingen gedaan, er zijn vele (positieve en negatieve) gebeurtenissen geweest in mijn leventje en dat is dan ook de reden dat ik de ene keer veel blog en de andere keer niet. Soms staat mijn hoofd er namelijk echt NIET naar…

Een (kleine) overzicht van wat er allemaal speelde:
* Veel stress voor mijn oma (en dus ook voor ons) ivm een nieuwe keuken.
* Verjaardagen van mijn schoonmoeder, oom, oma, neef en nichtje van Bart.
* Een etentje met de meiden uit de vriendengroep
* Veel stress omdat ik me buitengesloten voelde
* Een heerlijke gezellige high tea met mijn schoonmoeder en haar vriendinnen.
* De loveshoot met onze trouwfotograaf.
* Het zoeken en vinden van mijn droomjurk.
* Een heel vervelend whatsapp berichtje krijgen van 1 van mijn “vriendinnen”.
* Diezelfde vriendin die niet eens face to face wil praten.
* Kookinspiratie van jullie waarbij ik tot nu toe slechts 1 gerecht van heb geprobeerd.
* Na afgevallen te zijn toch weer aangekomen waardoor ik even van mn wolk donderde!
* De zoektocht naar ander werk.
* Een vriend van vroeger (paar jaar terug) die overleed.

Zoals je ziet, genoeg  lief en leed! Overigens zal ik binnenkort 1 of meerdere logjes plaatsen onder een wachtwoord. Mocht je daar het wachtwoord van willen hebben zet dit dan ook even in je reactie, dan mail ik je hem toe!

10 gedachten over “Oktober

  1. Jouw leven gaat net zo schommelend als die van mij. Ik hoop dat je vriendin nog wel met je gaat praten want dit lijkt mij ook niks.
    Ik wens je veel goeds toe in het vinden van werk. Ik ben er ook over aan het nadenken om aan het werk te gaan. Maar ik heb dan geen idee waar ik moet beginnen.

    P.s. Ik zou ook graag je ww willen ontvangen. Je hebt mijn e-mailadres.

  2. Hi, leuke dingen en vervelende dingen gebeuren. Maar zo lang jij maar bij je zelf blijft kun je trots op je zijn! Het is heel herkenbaar in het geval van buitengesloten voelen en er achter komen dat vriendinnen die je dacht zo te mogen noemen, het absoluut niet waard zijn. Sterkte en it gets better!

  3. Vervelende dingen idd, dat van je vriendinnen herken ik ook wel. Gelukkig ook genoeg leuke dingen om toch de balans een beetje te houden he.
    Ik zou wel willen meelezen met je beveiligde blogjes als dat mag 🙂
    L:iefs!

  4. Idd…lief en leed lopen erg door elkaar heen in je (ons) leven! Het hoort erbij (helaas), maar houdt de prachtige dingen van het leven maar vast hoor! Lekker een hightea, leuk dat je een loveshoot heb gedaan, gaaf dat je je droomjurk heb gevonden, gezellig al die verjaardagen…..houdt zulke dingen maar vast meid!!

  5. Klinkt als een veelbewogen maand meis. Ik hoor het zelf vaak genoeg, nu kan ik het ook een keertje tegen jou zeggen: bloggen moet leuk blijven, maar moet niet ;-). Ik lees ook graag je beveiligde blogjes, dus als ik het wachtwoord zou mogen: graag. Ik reageer niet altijd (meer), maar lees altijd wel hoor!

  6. Jammer dat er zoveel ups en downs in 1 maand zaten. Hopelijk wordt het in november beter en lukt het je ook nog om in gesprek te komen met die ene vriendin. Altijd jammer als dingen via whatsapp besproken worden, dat leidt vaak alleen maar tot miscommunicatie…

  7. Jee, oktober was dus echt een achtbaan voor jou… Heftige dingen zijn er gebeurd…
    Ik zou graag je berichtjes met wachtwoord willen lezen.
    Wat vervelend dat je je buitengesloten voelde, en dat je onenigheid hebt met een vriendin…

Geef een reactie

