Verslaafd

Mijn hubbie to be en ik zijn verslaafd. En niet zo’n beetje ook. Dat is eigenlijk enorm gek want vroeger had ik er niet eens zin in. Vroeger kon je me er niet eens overdag wakker voor maken. En nu? Nu zelfs ’s nachts!

Waar ik het over heb? Over series!
Wij kijken geen tv. De enige reden dat de tv aangaat is heel soms ’s morgens voor het nieuws, op vrijdagavond voor The Voice (en anders dus een andere dag om het terug te kijken) en op zondagavond voor So you think you can Dance. Verder staat hij uit.
Vroeger keek ik wel films op tv, dit gebeurd nu nog maar zelden, alleen als er een hele leuke film op de planning staat nemen we hem op.

Maar goed, series dus. Die series kijken we via internet. Er is een site en daar staan volgens mij vrijwel alle series op die ooit bestaan hebben en daarop kijken we het dan terug. Samen kijken we de volgende series:
* How I met your mother
* Mike & Molly
* Nikita
* Glee
* CSI (zowel miami, las vegas als NY)
* White Collar

En zelf kijk ik dan ook nog:
* Grey’s Anatomy
* Private Practise
* Criminal Minds

We zijn er eigenlijk mee begonnen omdat we beide veel thuis waren (ik ivm werkeloosheid en hij ivm blessure) en dus begonnen we bij vele series vooraan.. Seizoen 1 aflevering 1. Inmiddels zijn we bij bijna alle series bij. Dus mogen we week in, week uit wachten tot Amerika er weer eentje uitzend. Niet altijd even leuk want soms slaan ze (without a reason) een week of 2 over.

Maar goed, hele fijne tijdsbesteding dus voor een avondje thuis of voor wanneer je ziek op de bank ligt (zoals ik de afgelopen 3 dagen).

Iemand nog een andere serie die hij/zij graag wilt promoten? Overtuig ons!

13 gedachten over “Verslaafd

  1. Ik kijk ook niet super veel tv. Maar op maandagavond zit ik wel voor de buis en als de telefoon gaat, laat ik ‘m lekker rinkelen πŸ˜‰ Heerlijk genieten van ‘Grey’s Anatomy’ en ‘Private Practise’. Verder heb ik de dvd’s van McLeod’s Daughters, en vroeger volgde ik de serie ‘Gilmore Girls’ πŸ˜€

    Geniet van je weekend!
    liefs Insoon

  2. Hier staat de tv ook regelmatig uit, series begin ik vaak wel enthousiast aan maar na een paar keer haak ik weer af omdat het ook gewoon zoveel tijd in beslag neemt. Films kijken we wel graag maar dan wel gedownload omdat ik anders gek wordt van al die reclames…

  3. Nee…wij zijn niet zo van de series, we hebben er ook geen tijd voor om ze te volgen. Op het moment volgen wij alleen de geheimen van Barslet, maar ook deze wordt dikwijls opgenomen. Wat ik ook leuk vind is BZV, Wie is de Mol en Peking Express, maar ja dat zijn geen filmseries, en tevens zijn dat ook series van maar korte tijd….Geef mij maar een goede film/dvd!
    Fijn weekend!

  4. Wij (lees ik) kijken ook nauwelijks tv. Maar wat we wel volgen zijn NCIS, Rizzoli&Isles (gisteren helaas gemist) en Hawaii Five-0. Maar zo te lezen hebben jullie het al druk genoeg met het volgen van al die series, dus zijn tips van onze kant helemaal niet nodig ;-).

Geef een reactie

