Past and future

Morgen begin ik aan mijn toekomst.
Drie dagen lang gaan we met een grote groep naar Utrecht om daar de training te starten die daarna nog 3,5 week hier in Eindhoven doorgaat. En ik heb er zin in! Het is eng, dat moet ik wel toegeven. Ik geef namelijk dat veilige gevoel op wat ik al jarenlang heb. Een veilig gevoel omdat ik goed ben in wat ik deed. Ik ben een goede leerkracht en dat is iets wat ik weet. Die sprong in het diepe die ik nu ga maken is spannend maar geweldig!

Ik voel mezelf een stoer wijf. Ik ga een hele andere kant op, maar wel een kant waarin ik weet dat er mogelijkheden liggen. Ik start onderaan, maar met het doel om steeds een stapje hoger te komen. Dit doe ik voor mezelf, zodat ik me goed voel. Maar ook voor mijn toekomstige man en wie weet toekomstige gezin.

Het gaat dus lekker in mijn leven. Ik had een doel: die baan in de wacht slepen. En dat doel is gelukt. Een ander doel is een bepaald streefgewicht halen.. en ik ben goed op weg, want afgelopen week was ik weer 1,4 kg afgevallen wat het totaal nu op 3,5 kg brengt! (al vermoed ik dat er wel meer centimeters af zijn)

Ook geniet ik van de momenten met mijn familie. Ik begin die momenten steeds meer te waarderen, net zoals gisteren. Toen ging ik met mijn schoonzusje en haar pup naar mijn peettante en haar volwassen hond om heerlijk samen door de natuur te wandelen. Oeh wat klink ik als een oude muts, maar ik geniet daar gewoon van!

Waar ik ook van genoot was dat op de dag van de selectie-gesprekken mijn hubbie to be en ik 1,5 jaar samen waren en hij me verraste met een etentje bij het restaurant waar we ook onze 1e date hadden.

Love love love…

 

 

11 gedachten over “Past and future

  1. Heerlijk meid dat het nu allemaal in zo’n fijne flow zit en dat je morgen gaat beginnen aan het GROTE avontuur! Je hebt zeker laten zien dat je ballen hebt en ik hoop dat het je gaat brengen wat je ervan verwacht. Ik zeg toi, toi, toi en wens je een goede week!
    Liefs

  2. Meid, alle begin is moeilijk. Ik heb namelijk ook ooit zo’n sprong in het diepe gedaan. En het was heerlijk! Ik heb er nooit spijt van gehad. En dat oude muts gevoel…ik zou er maar gewoon van gaan genieten. Veel succes morgen, je kan het!

  3. Inderdaad heel stoer om zo’n sprong in het diepe te wagen! Nu je de eerste stap hebt gezet, zal de rest alleen maar meevallen! En oude muts… ach, je geniet gewoon lekker van je leventje, heerlijk toch?
    Succes met je training!

  4. He stoer wijf!
    Heel veel plezier en succes bij de cursus, op naar een nieuwe toekomst!
    Goed dat je weer lekker aan het afvallen bent gegaan. Ik ben ook al een tijdje bezig en ga gestaag door.
    Fijne zondag!

  5. Super mooie ontwikkelingen die je maakt en de stappen die zet. Zekerheid is het mooiste maar ook stuk maar waardoor je tegengehouden wordt stappen te maken. Mooie positieve blog!

  6. Wat een positieve log! Heerlijk meis, dat je zo goed in je vel zit en alles op de rit hebt. Goed dat je weer bent afgevallen en die momenten met familieleden moet je koeseren.
    Veel succes én plezier vandaag met de training in Utrecht!

    liefs Insoon

Geef een reactie

