Wat een week!

Voordat ik aan mijn nieuwe baan begon had ik me voorgenomen om elke dag, of anders om de dag, de bloggen. Tsjah.. Afgelopen week was de slechtste week om daar mee te beginnen kan ik je wel zeggen!

Van maandag t/m  woensdag had ik training in Utrecht. We moesten om half 8 bij KPN zijn om vanuit daar met de bus naar de KPN Academy te gaan. ’s Avonds om 19uur was je dan weer terug bij KPN en moest je nog naar huis, eten koken, wat huishouden en slapen.. Want de volgende ochtend ging om 6 uur je wekker weer.
En ik vond het heeeeerlijk!

Je bed uit stappen en een doel hebben, nieuwe dingen leren, meer over jezelf te weten komen, nieuwe mensen leren kennen, wauw.. Wat had ik dat gemist! Ik was uiteraard aan het einde van zo’n dag helemaal op. Want na weken, ik zeg maanden, niet veel gewerkt te hebben was dit toch even een pittige klus!

Maar I did it.. en ik ben super trots en blij met de keus die ik heb gemaakt!
Verder ben ik afgelopen week nog naar Twilight geweest (binnenkort review). Ben ik met een vriendin naar mijn mams geweest en heb ik na een goed gesprek weer een dapper besluit genomen (ook daarover weer een beveiligd blogje). Ook ben ik met oud PSV collega’s lekker een hapje wezen eten. Was enorm gezellig en lekker en veel te lang geleden.. En gisteravond kwamen mijn beste vriendin en haar vriend gezellig samen met ons gourmetten.

Ik heb het gevoel dat mijn leventje eindelijk de vorm krijgt die ik wil en dat heb ik allemaal aan mijn doorzettingskracht te danken. It was a long hard road, but I made it!

12 gedachten over “Wat een week!

  1. Wat geweldig voor je zeg dat je leven zo’n positieve draai heeft gekregen. Je enthousiasme druipt in elk woord van je logje door: leuk! Heerlijk hè, om weer een doel te hebben elke dag. Ik weet precies wat je bedoelt. Geniet ervan meis! You did it!!

  2. Superleuk blogje om te lezen! Ik denk dat het ook zonder die maanden minder werk heftig was geweest. Zijn altijd hele intensieve dagen.

    Ben nu wel benieuwd naar je andere blogs!

Geef een reactie

