Een goed begin..

..is het halve werk! Dat zegt men tenminste dus begonnen wij onze maand december erg goed. De laatste maand van het jaar 2012 alweer. Hoe snel is de tijd omgevlogen en wat is er veel gebeurd in 2012! Wauw… Daar komt echt wel een logje over zo aan het eind van het jaar.

Maar voor nu, starten we met december.
En wat voor een start! Samen met hubbie to be slaagde ik in de 1e winkel al voor een nieuwe winterjas. Mijn oude (die ik overigens pas sinds vorig jaar heb) is kapot, de rits dan. Dus dat was behoorlijk koud afgelopen week. Ook hubbie to be vond een mooie nieuwe winterjas, was nodig want hij liep al een aantal jaar in dezelfde jas. Is niet erg, maar hij was gewoon versleten. Ook kocht ik een nieuwe sjaal voor hem en sokjes voor mezelf.

Het was super gezellig in het winkelcentrum met een Pietenband, veel lichtjes en lekkere geuren. Tijdens onze zoektocht naar cadeautjes voor een ander vonden we ook gelijk ons mini kerstboompje, een dekbedovertrek en kocht ik stiekem hele lieve mini slofjes met “I love dad” erop. Kon het gewoon niet weerstaan! (En nee, ik ben niet zwanger haha)

Na het shoppen waren de boodschappen aan de beurt en dat ging dit keer heel lekker. Niet al te druk en de dingen op het lijstje waren snel gevonden. Daarna nog even The Voice terug gekeken, begin het steeds minder leuk te vinden. Dit omdat er steengoede zangeressen uitgaan terwijl een fries jochie door zijn populariteit steeds verder komt. Maar The Voice heeft hij niet.

En daarna reden we door de natte sneeuw richting mijn ouders waarmee we gezellig uit eten gingen. Super gezellig en enorm lekker ook allemaal! Een goed begin dus… En dat mag ook wel, want december wordt een drukke maar ook ontzettend mooie maand!
december

7 gedachten over “Een goed begin..

  1. Mooi dat je zo snel bent geslaagd! Ik hoefde dit jaar nog geen nieuwe winterjas maar weet nog wel dat het een crime was om er eentje te vinden die me helemaal naar de zin was, deze heb ik nu voor het derde seizoen, dus ik denk dat ik volgend jaar wel weer op zoek ga…

  2. Zo, jij bent de maand december goed begonnen! Leuk dat je geslaagd bent voor een nieuwe winterjas. Komt er nog een foto van? 😉 En gezellig dat je met je ouders uit eten bent geweest. Ik neem mijn ouders volgend weekend mee uit eten…

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

Geef een reactie

