Duracell oplader – Review

Nadat ik een lange tijd terug op de blog van Jenniek las over TRND wilde ik dit ook gaan proberen. Op TRND kun je jezelf aanmelden en meedoen aan projecten om producten te proberen.

Ik schoof dit wel telkens voor me uit maar in oktober besloot ik om de tijd te nemen en me aan te melden. Je moet een aantal vragen beantwoorden over jezelf en je voorkeuren en daarna zou je vanzelf een keer uitgenodigd worden om mee te doen aan een project.
Voor mij kwam dat project eind november namelijk het project van Duracell en hun mobiele oplader.

Het starterspakket kwam al vrij snel binnen maar omdat ik weinig tijd had om dingen te lezen besloot ik hem direct in gebruik te nemen.

Ik moet zeggen dat ik het een heel handig dingetje vind. Het is klein en past dus in elke (vrouwen) tas, ook is hij enorm gebruiksvriendelijk wat ook wel prettig is. Ik neem hem altijd mee en heb hem regelmatig gebruikt. Wel moet ik toegeven dat hij vooral heel handig is als je geen computer of stopcontact in de buurt hebt (bijv tijdens een lange treinreis). Dit zeg ik omdat ik veelal het usb kabeltje dat erbij zit gebruik om hem op mijn werk aan te sluiten op de computer.

Aangezien ik zelf niet echt veel reis is hij voor mij misschien niet zo heel praktisch en zou ik hem niet gekocht hebben, maar ik raad hem iedereen aan die niet de hele dag stroom tot hun beschikking hebben!

Duracell-instand-oplader

7 gedachten over “Duracell oplader – Review

    • Ja dat is dan wel jammer hé.. Ik had ook de dolce gusto willen testen. Heb er zelf één thuis maar dat is een ouder type en zitten bepaalde functies niet op. Maar helaas… Hopelijk komt er hierna weer iets anders leuks want ik heb wel een wervingsticket voor “eerste hapjes” maar ja heb geen baby haha dus niets voor mij!!

  1. Oh wat een leuk idee om dingen te testen. Dit dingetje lijkt mij ook wel handig. Ik heb nu heel vaak dat ik hem in de auto oplaad, maar voor het geval dat je echt nog onderweg bent of ergens logeert waar je niet kan opladen. Handig!

    P.s. leuke layout heb je ervan gemaakt!

Geef een reactie

