X-mas list…

Ik ben enorm verwend.
En nee, dat bedoel ik niet als in “verwend nest” (= negatief), maar wel dat ik de afgelopen tijd veel heb gekregen.

Ik kreeg bijvoorbeeld een Olympus SH-25MR.
olympus-sh-25mr-reviewIk ben enorm van de fotografie en had eigenlijk geen goed werkende camera meer. Ik wil het liefste een DSR, maar dat is niet handig wat betreft het meenemen naar Mexico bijvoorbeeld. Dus koos ik voor een compact camera waarmee ik wel al wat functies kan uitproberen en waarmee ik toch ook leuke foto’s kan maken.

Verder kreeg ik een nieuw badkamerkastje en een kastje voor in de woonkamer.
SAMSUNGInclusief accesoires haha..!

Ook kreeg ik een nieuwe muts, sjaal en jas!

Behoorlijk verwend toch? Nou dat is nog niet alles…
Want jullie weten van het dilemma Laptop vs Tablet?
Nou, mijn lieve broertje kocht een nieuwe laptop (Macbook Air) en heeft zijn oude laptop leeg laten maken en er Windows 8 op laten zetten en voor slechts 30 euro (zoveel kost het Windows pakketje) hebben wij nu dus een “nieuwe” laptop!

En dan is dat nog niet alles.. Want van mijn ouders krijgen we een tripje naar Berlijn. Tussen kerst en oud&nieuw gaan we met zn 6en (mijn ouders, broertje en vrienden en wij 2) naar Berlijn om lekker te shoppen en genieten van alles. Zij betalen het vervoer, het hotel, het eten… Wat een mooi cadeau!

Verwend dus.
En ik moet zeggen ik ben enorm blij met alles wat ik gekregen heb, maar het mooiste cadeau vind ik Berlijn. Niet om Berlijn zelf of alles wat mijn ouders dus betalen maar omdat het dus 4 daagjes samen met mijn familie bij elkaar is. Vier dagen waarin we weer net als vroeger samen zijn. Die onvoorwaardelijke liefde, die koester ik met heel mijn hart!

10 gedachten over “X-mas list…

  1. Wat een mooie camera heb je gekregen, hier kun je straks vast mooie foto’s mee maken! En leuk dat kastje in de kamer. En gaaf joh, dat je ouders jouw en je broer (+ aanhang) meenemen naar Berlijn. Kan me voorstellen dat je hier naar uitkijkt, even een paar dagen lekker bij met elkaar doorbrengen. Alvast veel plezier hoor!

    liefs Insoon

  2. hai, via Limoentje kom ik hier. Wat een mooie cadeaus zeg. En Berlijn . .super ! Ik hoop dat er sneeuw ligt, dan is die stad bijna sprookjesachtig. wij zijn er 2 jaar geleden rond deze tijd geweest. prachtig, ik weet zeker dat je deze nieuwe camera daar goed kunt gebruiken !
    gr. Elise

  3. Verwend op een positieve manier! Dat tripje naar Berlijn is echt heel erg leuk, ben namelijk een groot fan van Berlijn en had er ook graag Oud & Nieuw willen vieren maar helaas krijg ik vriendlief niet mee dus dan toch maar thuis Oud & Nieuw vieren, in je uppie is tenslotte een stuk minder…
    Geniet er lekker van!

Geef een reactie

