Whoopsiedaisy

Zo schreef ik 2 blogjes terug over de site trnd waar ik ben gekomen door Jenniek.
Nu is er nog iets waar ik terecht ben gekomen door Jenniek.
Namelijk bij Whoopsiedaisy.

Zij hadden weer een oproepje geplaatst voor schrijfsters en Jenniek vroeg aan me of ik daar geen interesse in had.
Aangezien ik er al een tijd mee rond liep ging ik dus een kijkje nemen en schreef me in.
Na enige tijd (ik dacht: hoor vast niets meer) kreeg ik het bericht dat ik “aangenomen” was en dat ik allround mag gaan schrijven.

Heerlijk vind ik dat, niet 1 bepaald onderwerp maar alles wat maar in me opkomt!

Het eerste artikel staat al online, echter moet ik eerlijk bekennen dat het ook de enige is die ik tot nu toe schreef.
Zal binnenkort de tijd nemen om in ieder geval nog 2 artikelen te schrijven maar ik heb het best druk nu.
Deze blog kost me tijd, whoopsiedaisy en dan nog de trouwblog waar ik mee bezig ben!

Zie hier mijn eerste artikel.

5 gedachten over “Whoopsiedaisy

  1. Oh wat leuk dat je voor whoopiedaisy bent gaan schrijven! Heb ik ook een tijdje gedaan en toen kwam het welbekende monster…tijd. Geen tijd meer, dus dan moet je keuzes maken.

    Maar jij veel plezier bij WD!!

Geef een reactie

