It keeps going on..

Vanmorgen in alle vroegte ging ik uit bed om nog even een blogje te typen voor jullie.
Mijn trouwe volgers. Helaas werkte UPC niet mee en op het moment suprême hield internet ermee op.
Alles kwijt. Aangezien ik naar mijn werk moest voor mn laatste dagje van dit jaar liet ik het daar maar bij zitten.

Toch wel grappig, ik typ een logje over hoe gelukkig ik ben en dat mijn geluk-streak maar door blijft gaan, kapt internet ermee en krijg ik ’s middags weer vervelend nieuws.. Berlijn gaat namelijk niet door. Er heerst kennelhoest onder de honden en we hadden van de week al te horen gekregen dat een speelkameraadje van Bo en Beer de kennelhoest had, dit was echter niet erg want ze hadden haar al weken niet gezien. Echter kregen mijn ouders vandaag een telefoontje van hun vrienden die ook 4 goldens hebben.. dat 3 van de 4 honden nu ook kennelhoest hebben. Blijkbaar was het speelkameraadje wel daar geweest. Nu is het dus zo dat die vrienden het logeeradres van Bo en Beer waren tijdens Berlijn. Ook is de kans groot dat ook onze 2 schatten kennelhoest hebben omdat ze een week geleden nog bij hun vriendjes hebben gespeeld.

Enorm pech dus.. Het hotel kon voor klein bedrag geannuleerd worden gelukkig maar het busje waarmee we gingen niet, dus besloten mijn ouders dat we het busje gewoon huren en nu maar in die dagen lekker dagjes weg gaan. Zo kunnen de honden dus thuis blijven en maken wij er toch nog leuke dagen van!

Wij hopen dan ook dat jullie gaan genieten van de kerstdagen, net als ons..
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

9 gedachten over “It keeps going on..

  1. Wat jammer dat jullie uitje naar Berlijn niet kan doorgaan! Maar gewoon dagjes weg is ook leuk. Al idee waar jullie naar toe gaan?

    Ik wens jou en je familie hele fijne en gezellige Kerstdagen!!

    Liefs Insoon

  2. Balen joh dat jullie trip naar Berlijn nu niet door is gegaan maar belangrijkste is natuurlijk dat de honden weer gezond worden! Hebben die van jullie het nu ook dan?
    In ieder geval geniet lekker van deze dagen!

Geef een reactie

