Song of 2012

Het is alweer een tijd geleden dat ik een muziekfilmpje plaatste op mijn blog. Ik ga sowieso proberen om dit wat vaker te doen, misschien dat ik er qua regelmaat een bepaalde dag aan ga koppelen maar dat komt allemaal nog wel. In ieder geval nu het liedje van Jason Mraz. Een nummer met zo’n sterke tekst dat je bijna vergeet dat ook de melody en de kracht van de stem er toe doen.

Dit nummer omvat eigenlijk alles wat 2012 voor mij was.
Met een lach en een traan…..

When I look into your eyes
It’s like watching the night sky
Or a beautiful sunrise
There’s so much they hold

And just like them old stars
I see that you’ve come so far
To be right where you are
How old is your soul?

Well I won’t give up on us
Even if the skies get rough
I’m giving you all my love
I’m still looking up

5 gedachten over “Song of 2012

Geef een reactie

