*2013*

Al een tijdje ben ik bezig met het terugkijken naar afgelopen jaar. Normaal gesproken ben ik daar niet zo mee bezig en kijk ik pas echt terug aan het einde van het jaar maar dit jaar is het anders. Dit jaar heb ik echt het idee dat 2012 een super belangrijk jaar is geweest. Er zijn een hoop dingen veranderd in mijn leven maar ook in mezelf. Tweeduizend twaalf is het jaar waarin ik voor mezelf koos. Het is het jaar waarin ik zorgde voor enorm grote veranderingen en waarin ik stappen nam die ik nooit gedacht had te kunnen en durven nemen.

Wat deed ik in 2012?
In dit jaar heb ik voor het eerst gegolfd, een fotoshoot gehad en ben ik voor het eerst ceremoniemeester geweest. Ook bezocht ik voor het eerst samen met mijn hubbie to be Parijs en gingen we naar Disney. Ik ontdekte leuke nieuwe series zoals New Girl en Arrow en kocht een blender waardoor ik enorm gezond mijn dag startte. Verder ging ik voor het eerst naar de Paralympics, dit jaar in Londen en bezocht ik samen met mijn broertje voor het eerst Cambridge, een mooie gezellige oude Engelse stad.

In dit jaar ben ik serieus bezig geweest met mijn gezondheid, ik deed onverhoopte pogingen en uiteindelijk bleef het niet meer bij pogingen maar heb ik nu echt het gevoel dat ik bewust ben van alles wat ik eet en drink. Dat was de eerste grote stap. De tweede stap is dat ik er bewust voor koos om het onderwijs achter me te laten en werk zocht in een geheel andere richting. Dit werk vond ik ook en ik ben enorm blij met de keuze die ik heb gemaakt. in dit bedrijf kan ik nieuwe dingen ontdekken over mezelf, nieuwe dingen leren en groeien op persoonlijk vlak maar ook qua functie. Als laatste koos ik voor mezelf in een vriendschap die al jaren niet gezond is. Daar heb ik misschien het meeste moeite mee gehad, omdat er ook enorm veel mooie tijden waren samen.. Echter is dit wel de beste keus geweest. Ik voel nu veel meer rust en omring mezelf met vrienden en familie waar ik de liefde ook

Wat gebeurde er nog meer in 2012?
In onze vriendenkring is een heel lief meisje geboren genaamd Lynn. Echter is er ook iemand heengegaan, namelijk Max.. onze 27jarige vechter. Toch best apart hoe blijdschap en verdriet dan zo dicht bij elkaar kan liggen. Verder kreeg ik van mijn dierbaren hele lieve dingetjes door het jaar heen, zoals kaartjes, lieve woorden en met kerst hele persoonlijke geschenken. De Sint schonk me een digitale camera en met kerst ben ik ontzettend verwend door allerlei mensen en zijn de Travel Dagboek (gekregen van broertje) en Smoothie Recepten (gekregen van lief) wel het meest toepasselijk. Tweeduizend twaalf was ook het jaar waarin ik in februari een winterwandeling maakte en precies een maand erna in de zon aan het picknicken was op dezelfde plek. Het was het jaar van 2 bruiloften die ik bezocht en de bruiloft van mezelf die ik begon te plannen.
CIMG0636
12 mei
2012?
Dit was de meest bijzondere datum van het hele jaar. Er zijn nog wel een aantal bijzondere data, maar niets kan op tegen deze geweldige datum. Dat was namelijk de dag dat mijn hubbie to be me ten huwelijk vroeg. Het was de meest perfecte dag op de meest perfecte plek met de meest perfecte woorden. Deze datum zal me altijd bijblijven!!

En dan nu 2013?
Aangezien 2012 zo’n bijzonder en mooi jaar was zou je bijna gaan denken dat 2013 voor mij nog lang niet hoeft te beginnen. Echter kijk ik toch enorm uit naar 2013. Want ook dát jaar moet ons jaar worden. Het is namelijk het jaar van onze bruiloft, het jaar waarin ik dus de vrouw wordt van Bart. Het wordt hopelijk ook het jaar waarin ik een vast contract krijg bij KPN en het jaar waarin we eindelijk onze pup mogen verwelkomen. Tweeduizend dertien wordt ook het jaar waarin ik eindelijk mijn droomhobby ga verwezenlijken, namelijk het kopen van een DSR en daarmee cursussen volgen en hopelijk ook kundig worden in het gebruik ervan.

Er zijn ook een aantal dingen die ik hoop te verwezenlijken maar waarvan gewoon totaal niets te zeggen valt. We willen namelijk heel graag een ander huisje maar dit is zo afhankelijk van allerlei andere aspecten dat de kans erg klein is dat het in 2013 gaat gebeuren. Toch komt dit op ons wensenlijstje, evenals het reizen over de wereld en starten met een gezinnetje. Wat ik ook wens is dat mijn gezondheid nog beter wordt en dat uiteindelijk het gewicht behaald wordt die ik voor ogen heb. Hiervoor moet ik alleen wel nog een paar tandjes bijzetten en wat meer moeten sporten.
img_3519Wij hopen dat 2013 alles wordt wat 2012 was, met nóg meer gezondheid en liefde voor de mensen om ons heen en met de wensen die verwezenlijkt worden bij ons maar ook bij de dierbaren om ons heen. Ook hopen wij dat 2013 voor jullie, mijn lieve bezoekers, het jaar wordt waarin je boven jezelf uitstijgt en gelukkig wordt en bent met alles wat je hartje begeert en je al hebt.

Maak er een mooi jaar van!

7 gedachten over “*2013*

  1. Mooi eindejaarslogje ;-). Ik wens jullie alle fantastische dingen toe voor 2013: júllie jaar! Ik heb van de week ook een poging gewaagd om een mooi chronologisch logje te maken over afgelopen jaar. Maar mijn hersencel stond in de vakantiemodus (eindelijk!) dus het is een stuk korter geworden dan die van jou en wat ik zelf voor ogen had. Maar allebei hebben we een veelbewogen jaar achter de rug (en met dat ik dit schrijf, denk ik dat dat voor iedereen wel geldt).

  2. Mooi beschreven wat 2012 voor je heeft betekend! En ja, ik kan me voorstellen met je huwelijk in het vooruitzicht dat je ontzettend veel zin in 2013 hebt! Zelf kijk ik ook erg uit naar het nieuwe jaar, vooral omdat het weer een jaar met nieuwe kansen is en hopelijk met net zoveel leuke dingen als het afgelopen jaar.
    Alvast een hele fijne jaarwisseling en dat 2013 je maar veel geluk, gezondheid en blogplezier mag geven!

Geef een reactie

