Twaalf uur

De hele avond vloog voorbij en ik had echt geen besef van tijd.
Een aantal keer die avond dacht ik nog wel aan de woorden van Nienke “dit is de laatste keer als ongetrouwde vrouw”, echter drongen ze gewoon niet door. Totdat Linda opeens aangaf dat ze weer terug zouden komen na het aftellen en ik weet nog dat er zoveel dingen door me heen gingen.. en dat in een paar seconde.

Ik pakte de hand van Bart vast en we keken elkaar aan. Alle vier waren we muisstil, mijn moeder lag in de armen van mijn vader en de klokte tikte maar door. En daar was hij dan; klokslag 12 uur, ONS jaar. We zoenden elkaar, ik denk een minuut lang. Tranen liepen over mijn wangen van geluk. Het jaar was aangebroken, 2013, het jaar waarin we ons voor altijd aan elkaar verbinden.

tumblr_mfch2qBpEX1rckhq3o1_400_large

8 gedachten over “Twaalf uur

  1. Haha, die tranen komen me heel bekend voor ;-). Grappig dat mijn opmerking terugkomt in een blogje van je en wat fijn dat jullie jaar zo goed begonnen is. Keep up the good spirit.

  2. Allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! Het zal zeker een speciaal jaar worden voor jullie dus ik begrijp heel goed dat je er zin in hebt en dat je geëmotioneerd was met oud & nieuw.
    Prettig weekend meis
    Ciao

Geef een reactie

