Shop blog

Het is tijd voor een shop blog.
Waarom? Omdat ik een enorme inhaalslag heb gemaakt qua shoppen en dat was wel een blogje waard vond ik!

Op zondag de 23e ging ik samen met mijn ouders en tante + vriend naar Beverwijk voor de zwarte markt. Daar was ik al eens eerder geweest met een vriendinnetje maar dat was ages ago dus het werd wel weer eens tijd. Het was een heel spontaan uitje en dat maakte het denk ik ook zo leuk. We slaagden allemaal voor iets, aangezien het daar best goedkoop is en er waren toch wel leuke dingen! Had ik niet verwacht hihi.

Heb helaas geen foto’s van mijn kleding.. Maar het zijn 2 truitjes, beetje baggy achtig en verder nog een lang shirt met onder en aan de mouwen pailletjes.

En toen kwam Oberhausen… Op 28 december, in plaats van Berlijn dus. Nou.. aan het eind van de dag rouwde niemand erom dat we niet in Berlijn waren! Want wat hebben wij met zn allen geshopt zeg! Zeker mede mogelijk gemaakt door mijn ouders die ons alle 4 nog een extra zakcentje toestopte (€150,- pp) zodat we er zeker van konden zij met een hoop tassen naar buiten te komen.
OLYMPUS DIGITAL CAMERAMijn vader had 1 tas.. Hij was in één winkel al geslaagd voor een mooie broek, blouse en trui en kon geen schoenen vinden met onze goedkeuring haha. Het vriendinnetje van mijn broertje was ook in de zevende hemel want zij krijgt nog kleedgeld en kon normaal nooit echt los met shoppen en nu dus wel dus ook zij kwam met een hoop dingen terug. Voor mijn broertje ging er een wereld open want waar hij normaal altijd al zijn geld kwijt is aan 1 paar schoenen of 1 broek kocht hij nu meerdere dingen. Tsjah dat krijg je ervan als je shopt met vrouwen, die zien ook dingen van onder de 100 euro die leuk zijn *wink*. Mijn lief zocht overigens al een tijd lang naar een mooi nieuw net jasje en tot mijn geluk vonden we die ook in de aanbieding zelfs. Daarnaast kocht hij nog 2 broeken, 2 paar schoenen en een mooie blouse. Ten slotte mijn moeder, zij kocht het meeste van ons. Zij had 7 dingetjes en dan tellen we de oorbellen niet mee hihi.

Hieronder het resultaat van mijn shop-rush!
OLYMPUS DIGITAL CAMERAZoals je ziet een nieuwe winterjas, spijkerblouse, truitje, broek, schoenen en een leuk jasje voor NYE of andere glamour feestjes!
Helaas vond ik geen mooie hakschoenen in mijn maat dus daar moet ik toch nog voor op pad en de broek die ik kocht past wel maar met moeite dus ik moet nog even wachten voordat ik die goed aan kan *wink*

Wat is jouw laatste aankoop?

11 gedachten over “Shop blog

  1. Jeetje…wat een shop-a-holics zijn jullie ;-). Maar leuk dat het shoppen zo geslaagd was. Het laatste wat ik gekocht heb, staat nog vers in mijn geheugen. Is nog niet zo lang geleden namelijk: 5 nieuwe truien/vestjes voor de winter. In de uitverkoop! Ik heb een hekel aan shoppen, ik shop ongeveer 1 keer per jaar en alleen wanneer ik het nodig heb/vind. Laat die winter nu maar komen: ik ben er klaar voor haha!

  2. Oooh heerlijk, ongegeneerd shoppen! Ik krijg er weer helemaal zin in. Beverwijk is voor mij ook alweer tijden geleden dat ik ben geweest.

    Mijn laatste aankoop is mijn winterjas geweest. De sales is alweer begonnen dus ik ga binnenkort ook even los :))

  3. Leuk zo’n shopdagje met je familie! Ook leuk dat iedereen zo goed is geslaagd want vaak vindt de een heel veel terwijl de ander uit nood maar sokken koopt of zo. Althans, die ervaring heb ik een beetje…
    Mijn laatste aankopen dateren van november vorig jaar, toen kocht ik een paar hemdjes, nog een basic shirtje en een grijs jasje…

  4. Hahaha…vrouwen en shoppen! Tja, de meeste mannen houden er niet van en zijn meestal sneller klaar dan vrouwen, maar ik hou ook niet zo van shoppen, ik ben een doelbewuste shopper! Ik weet wat ik wil en ben dan ook zo klaar! Mijn laatste aankoop? Een bankstel, en deze komt pas in maart! 😦 hahahaha…

  5. huh, mijn reactie zie ik niet? Nah, nog eens een keer proberen…ik weet alleen niet meer precies wat ik schreef, maar dat ik zelf ook snel klaar ben met shoppen omdat ik al van te voren weet wat ik wil en nodig heb. En mijn laatste aankoop was een bankstel, maar deze komt pas in maart!
    Dag hoor!

  6. Leuk! Mijn laatste aankoop is denk ik mijn nieuwe spijkerbroek geweest. Gewoon omdat ik een broek nodig had. Daarvoor is mijn laatste aankoop denk ik de twee paar schoenen geweest.

Geef een reactie

