Lovely things

* Niet aangekomen na die vele feestdagen!! ** Mijn hubbie to be die steeds vaker durft te koken! ** De daagjes samen met mn familie ** Het zelfgemaakte tapas avondje van gisteren ** Het etentje ter ere van mn schoonvader ** Mijn beste vriendinnetje en haar verloofde die spontaan langskomen ** Pipoos!! ** Chai seeds ** Werken volgens mijn eigen BBR ** Deze week geen avonddienst!! ** Mijn eerste week “start to run – Evi” overleeft! ** Inmiddels kan ik al 10x mijn hoepel laten draaien voordat hij valt hihi ** De mooie blauwe lucht waar ik nu tegenaan kijk!! *

En dan zijn er nog een boel dingetjes die in het vooruitzicht liggen waar ik erg blij mee ben:
* verrassingsweekend voor mn lief in februari ** vriendinnenweekendje op Texel in maart ** etentjes met vrienden en familie volgende week ** het etentje met collega’s in februari ** het dagje Carnaval wat ik ga vieren ** mijn lieve vriendinnetje uit ’t gooi die ik snel weer zie! **

HARLINGEN-STORM-HOOG WATER

8 gedachten over “Lovely things

  1. Niet aangekomen na de feestdagen? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik had er weer een kilootje bij maar inmiddels zijn er weer 2 af, dus het begin is maar toch…
    Verder staan er een hoop leuke dingen op de planning meis! Geniet er lekker van!

Geef een reactie

