Smoothie van de week #1

Vanmorgen maakte ik, zoals elke morgen, weer een smoothie als ontbijt. Normaal gesproken maak ik altijd bladgroente smoothies maar dit keer had ik daar geen zin in. Ik had avocado in huis en besloot om daar een smoothie mee te brouwen. Ik deed er wat bevroren aardbeien bij, een stuk of wat walnoten, een lepeltje chiazaad en 1.5 glas ananassap. Na het mixen merkte ik dat het nog steeds te dik was om te drinken dus besloot ik een half glaasje melk eraan toe te voegen..

Nog steeds was de structuur erg dik, maar goed genoeg om te drinken dus ik liet het daar maar bij.
Ik schonk het in mijn glas en de druppel die over de rand ging veegde ik met mijn vinger weg. Ik stopte die vinger in mijn mond voor een eerste indruk en… WAUW! Dit was absoluut de lekkerste smoothie die ik tot nu toe op heb, en ik heb er toch al wat op!

Gelukkig voor mij was het genoeg voor 2 volle glazen dus morgenvroeg hoef ik niets te blenden, maar mag ik nog een keer van die overheerlijke smaak genieten. Bij deze dus ook een nieuw blogje die hopelijk wekelijks terug komt. “Smoothie van de week!”

Banana_Avocado_Smoothie_2_by_blackkittycat132

13 gedachten over “Smoothie van de week #1

Geef een reactie

