Afscheid nemen bestaat niet

In 2009 werd ik verliefd op je.. En dat ben ik nu nog steeds. Eén blik was al genoeg voor mij om je te willen en ik ging er dan ook helemaal voor. Koste wat kost moest ik je krijgen en toen ik je eindelijk had was ik in de wolken! Al vrij snel daarna ging ik weg voor bijna een jaar en velen adviseerde me dat een langeafstandsrelatie niet zou werken. Dat ik beter afscheid van je kon nemen. Maar dat wilde ik niet. Je kwam op mijn pad toen ik het niet verwachte en ik wist… dit gebeurd eens maar nooit meer. Dus ik ging de gok aan, jij bleef in het koude kikkerlandje terwijl ik je tot 3 maal toe verruilde in het tropische Aruba. Maar ik wist in mijn hart dat ik je niet echt inruilde, het was maar voor tijdelijk. Voor het pleziertje.

Eenmaal terug was ik weer helemaal de jouwe en jij de mijne. Wat genoot ik ervan om in jouw gezelschap te zijn. Ik zag al die jaloerse blikken wel! Natuurlijk hadden ook wij zo onze hobbels op de weg. Zo’n relatie als wij hadden kon ook niet zonder deuken, maar ik wist: jij zou altijd mijn eerste liefde zijn. Ik ging er eigenlijk vanuit dat je voor altijd bij me zou blijven, totdat het echt niet meer kon. Helaas is dat moment eerder gekomen dan ik dacht en niet om de reden die ik in mijn hoofd had.

Gisteren sprak ik de woorden uit. Met pijn in mijn hart, dat wel. Gelukkig zal ik je nog wel blijven zien, want je gaat niet ver weg.

IMG_1682

Lief Broertje, zorg je goed voor hem?

15 gedachten over “Afscheid nemen bestaat niet

  1. Ow ik weet hoe je je voelt! Ik heb ooit mijn auto, mijn maatje, verkocht met het oog op samenwonen en gezinsuitbreiding. Want tenzij je een supersalaris hebt, past een 3 liter sport cabriolet niet echt in het kostenplaatje!

Geef een reactie

