Trouwbeurs

Afgelopen zondag zijn mijn lief en ik samen met onze beste vrienden naar de Love and Marriage Beurs geweest in het beursgebouw hier in Eindhoven. Onze vrienden gaan volgend jaar ergens trouwen en vonden het wel leuk om al wat ideetjes op te doen. Aangezien wij nog niet naar een beurs zijn geweest vonden we het wel leuk om mee te gaan. Op twitter zag ik een actie voor gratis kaartjes dus ik dook er meteen bovenop. Omdat ze mijn verzoekje zo lief vonden schonken ze me 4 gratis kaartjes ipv 2, dus konden we allemaal gratis gaan. Hoe fijn!
IMG_9019

Het was echt super leuk om er rond te lopen, ik kreeg er helemaal kriebels door voor onze bruiloft! We zagen dingen die ons inspireerden, maar ook dingen waarbij we dachten “hell no!” haha.. Mijn beste vriendin was helemaal onder de indruk van een bepaalde fotograaf en ik moet zeggen dat hij inderdaad ook indruk op mij maakte. Wij hebben uiteraard een hele goede fotograaf maar als we er nog 1 zochten dan was dit een goede keus. Toch hebben we zijn kaartje aangenomen omdat hij trouwalbums maakt die ons zeer bevielen en hij vertelde dat hij ook voor ons het album wilde maken ook al maken we geen gebruik van zijn fotograaf diensten!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het gaafste van de dag was de bruidsmodeshow. Ik had sowieso nog nooit een modeshow gezien in het echt (ook niet op tv eigenlijk haha) en het zag er allemaal heel erg mooi uit. Het was niet gewoon even op en neer lopen, nee ze zetten er een hele show neer. Super mooie (en niet zo mooie) jurken en pakken kwamen voorbij. Mijn vriendin en ik waren betoverd door 1 van de dames. Echt een hele mooie vrouw was dat en elke jurk die zij aan had maakte zij gewoon mooi. Toch had zij niet de mooiste jurk van de show aan.
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nee de mooiste jurk van de show was mijn jurk! Hoe geweldig was dat om MIJN jurk op dat podium te zien. En hoe moeilijk was het om niets te laten merken aan de anderen, ik kon hem dus niet aan blijven staren en mn mond moest ik ook netjes dichthouden haha. Naderhand wel gezegd dat ik hem gezien had en iedereen was vol verbazing dat ze niets hadden gemerkt! Hihi.. ik kan wel iets geheim houden.

IMG_9042

7 gedachten over “Trouwbeurs

  1. Wat fijn dat je het geheim kon houden. Lijkt mij erg lastig. Fijn dat jullie weer wat ideeën op hebben gedaan voor jullie bruiloft. Het is ook best wel een werkje om alles te regelen zou als jullie dat willen.

  2. Ooo leuk zeg! Ik krijg weer helemaal kippenvel als ik je blogje lees. Ook ik zag mijn jurk voorbij komen en dat was zoo mooi. Ik vond de modeshow ook heel bijzonder, want wat je zegt: het is niet alleen simpel heel en weer lopen. Heb wel een traantje gelaten daar hoor, zeker toen er een prachtige pianosolo door één van de mannequins werd gespeeld *smelt*. Je snapt nu trouwens wel dat ik nóg nieuwsgieriger naar je jurk ben hè!! 😉

  3. Ik ben zelf eens op de trouwbeurs in Utrecht geweest en daar doe je inderdaad genoeg inspiratie op. En een modeshow is altijd leuk, zeker als jouw jurk voorbij komt. Knap dat je zo relaxed verder hebt gekeken, ik zou mijn gezicht niet in de plooi kunnen houden;-) Geniet lekker van de voorpret meis en goed weekend!

Geef een reactie

