Eindelijk, na jaren smachten..

Ik heb een smile op mijn gezicht van oor tot oor. Die smile zit er eigenlijk al vanaf gisterenmiddag. Want het was dan eindelijk zo ver. Na jaren smachten en wachten had ik eindelijk de ballen (en het geld) om te gaan voor die droom die ik waar wil maken. Tot dan toe was het allemaal maar kijken, lezen op internet, zoeken, twijfelen en hopen.

Zoals jullie weten heb ik mijn auto verkocht aan mijn broertje. Wij hebben namelijk 2 auto’s maar één ervan staat altijd stil. Omdat mijn auto het minst praktisch is qua boodschappen, de toekomstige pup en eventuele latere gezinsuitbreiding besloten we om hem te verkopen en mijn broertje had nog een auto nodig nadat zijn auto op was. Met de verkoop van de auto kwam er natuurlijk weer wat geld binnen en met dat geld besloot ik om nu toch die stap te wagen en eindelijk te kiezen voor mijn droom.

De mediamarkt werd de winkel waar ik hem waar ging maken. De service daar is echt super, de mensen hebben hele goede kennis van de producten waar ze bij staan dus ik wist gewoon dat ik er ging slagen. En dat ze nu de actie hebben “21% BTW, weg ermee!” was helemaal mooi meegenomen. Ik ben toch niet gek!!

En nu heb ik hem dan eindelijk. Mijn digitale spiegelreflex!
OLYMPUS DIGITAL CAMERAIk begin met een Canon 650D en heb er 2 kitlenzen bijzitten. Ik wil namelijk niet teveel eisen van mezelf, eerst rustig dit ding leren kennen en er als hobby leuke dingetjes mee doen. Lekker experimenteren, cursusje hier volgen, nog eentje daar.. En wie weet wat de toekomst brengt! Mijn eerste opdracht heb ik overigens al binnen, ik mag op een internationaal voetbaltoernooi komen fotograferen. Gelukkig is dit pas eind maart want ik kan nog genoeg oefentijd en leertijd gebruiken!

Mijn eerste cursus staat trouwens al gepland op 1 maart, bij de fotovakschool in Boxtel!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

12 gedachten over “Eindelijk, na jaren smachten..

  1. Leuk zeg! Ik ben benieuwd naar je eerste foto’s met je nieuwe camera. Ik moet ook nog naar de Mediamarkt ivm die actie. Deze week geen tijd voor gehad en het zal wel stervensdruk zijn morgen, maar het is het waard ;-).

  2. Leuk joh dat je je droom nu gaat waarmaken! Ik roep ook al jaren dat ik een keer een fotografeercursus wil gaan doen maar op de een of andere manier blijft het wel ergens in m’n hoofd hangen maar doe ik er helaas verder niks mee…
    Wat voor cursus is dit? 1 dag of meerdere dagen?

  3. Ik kom hier viavia, je gaat heel veel plezier beleven met deze camera. Ik heb er een van Nikon en vind het super. Ben ook op cursus geweest al moet ik zeggen dat ik toch nog vaak op de automatische stand fotografeer.

  4. Super dat je eindelijk zo’n camera hebt gekocht!! Ik zit ook steeds op het internet rond te neuzen naar een spiegelreflex- of een systeemcamera. Leuk dat je binnenkort ook een cursus gaat volgen. Is dat voor 1 dag of meerdere cursusdagen? Heel veel plezier ermee!

Geef een reactie

