Nóg een nieuw speeltje

Ik had jullie al verteld over mijn speeltje, echter had ik er niet bij gezegd dat we stiekem nóg een speeltje hadden gekocht.
Zoals jullie in een eerder blogje van mij lazen hadden we een kleine dilemma. Dat dilemma werd opgelost doordat mijn broertje zijn oude laptop aan ons gaf. Daar maak ik nu extreem veel gebruik van! Echt super fijn om dat ding overal in huis mee te nemen en om lekker mijn ding te kunnen doen terwijl vriendlief zn spelletjes speelt op de computer of een serie kijkt die ik zelf met 1 oog volg.

Helaas is de laptop niet bepaald compact, laat staan een lichtgewicht, dus gebruiken we hem alleen maar in huis.
Nou ja, we, eigenlijk gebruik alleen ik hem.

Dus toen we bij de mediamarkt waren voor mijn nieuwe camera kon vriendlief t niet laten om ook even bij de tablets te kijken. En ja hoor, we kochten er één. De Samsung Galaxy Note 10.1, wit. Mn mannetje was en is er enorm blij mee en ik ook want dit is het ideale apparaat om mee te nemen naar Mexico. Lekker films kijken in het vliegtuig, boeken lezen, muziek luisteren.. ideaal dus. En… ook dit hebbedingetje was met 21% korting plus dat er nog eens 75 euro Cashback op zat van Samsung zelf.

Samsung_Galaxy_Note

5 gedachten over “Nóg een nieuw speeltje

Geef een reactie

