Weekend-blogje

Niet mokkuh, lekker….

Afgelopen vrijdag ben ik samen met 5 collega’s gaan wokken bij het Wokparadijs hier in Eindhoven. We zouden met zn 9en zijn maar 2 collega’s konden niet mee ivm griep en een verrassingsweekend en een andere collega liet gewoon niets van zich weten. Hij zou komen zei hij om half 5 nog tegen een andere collega, maar uiteindelijk is hij niet geweest.

Dit zorgde nog voor een boze Chinese eigenaar, aangezien we 7 stoelen aan de tafel hadden hij had “gedekt” voor 7 man en we maar voor 6 wilden afrekenen. Tsjah, in onze ogen logisch als je ook maar met 6 man eet 😉 Maar hij vond dat wij dat van te voren hadden moeten vertellen. Beetje raar. Ik vond het eten op zich wel prima. Vooral de lamskoteletjes en de gamba’s die ik had laten wokken ook. Vond alleen wel dat er maar weinig keuze was qua groente en op het einde werden we ook echt weggekeken. We hadden nog een volle kan bier op tafel staan en hij gooit opeens de rekening op tafel. Beetje vreemd allemaal..

Gelukkig hebben we wel een top avond gehad. Flink veel gelachen, vooral om R. die super snel op de kast zat telkens. Maar ook om N. onze Vietnamese collega die aangezien werd als Chinees en dus een stortvloed aan woorden over zich heen kreeg die ze niet verstond. Heb mijn collega’s nóg beter leren kennen, want ja.. nadat we 8 weken dag in en dag uit in 1 kleine ruimte hadden gezeten tijdens de training ken je elkaar toch al best goed.

Dit soort avondjes gaan er meer komen…!

Drankje & dansje

Zaterdag moest ik werken (en kocht mijn aanstaande zijn trouwpak! daarover later meer) maar ’s avonds hadden we met onze beste vrienden afgesproken in de stad. PSV moest voetballen en t was alweer even geleden dat we samen een drankje hadden gedaan. Het was super gezellig alleen toen ’t voetbal afgelopen was stroomde de tent vol en stond er zelfs een wachtrij buiten. Het werd te druk om te dansen en daar houd ik juist zo van dus verkasten we naar onze “stamkroeg”. Daar waagden we nog een dansje, maakten we nog een fotootje en rond 1 uur gingen we weer richting huis. Het was genoeg geweest voor die dag…

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 gedachten over “Weekend-blogje

  1. Klinkt gezellig! Jammer van de Chinees, wegkijken vind ik niet echt netjes, en raar dat hij wilde dat jullie voor zeven man afrekenden. Ik bedoel, het eten was niet van tevoren voor zeven mensen gemaakt lijkt me toch? Als je maar met zes eet vind ik het niet meer dan logisch dat je ook voor zes betaalt.

  2. Raar gedoe bij die chinees! Het is toch vrij normaal dat je gewoon afrekent voor het aantal personen die er waren, je betaalt toch niet voor iemand die er niet is geweest, ook al stond er dan een stoel aangeschoven?
    Leuk dat jullie nog even op stap zijn geweest! Is voor ons alweer een tijdje geleden maar soms kun je er gewoon zin in hebben…

  3. Wat een gedoe bij de wokparadijs. Ik zou ook niet voor de zevende persoon betalen. En ik snap ook niet waarom zo tegen jullie moesten doen. Gezellig om de volgende dag lekker te gaan stappen. Ziet er erg gezellig uit.

  4. Ik wou net zeggen: vraag anders even aan Limoentje: die weet vast meer over hoe de Chinezen tegen dit soort situaties aankijken ;-). Maar klinkt als een zeer geslaagd weekend!

  5. Oh dat vind ik zo irritant als mensen de rekening op de tafel gooien terwijl je nog aan het natafelen bent. Je collega is ook wel een beetje raar, zeggen dat je komt en dan niet komen :S

Geef een reactie

