1000e reactie!!

Vanmorgen zag ik, per toeval, dat deze blog inmiddels 1000 reacties heeft mogen ontvangen!
Op het moment van schrijven zijn het er al meer overigens, hihi.

Dus bij deze: Nienke, bedankt voor de 1000e reactie en eigenlijk al mijn bezoekers bedankt dat jullie telkens weer terug komen en blijven reageren! Op naar de 2000!!

576_420_boeket_3

8 gedachten over “1000e reactie!!

  1. Hè: wie ik?? Heb ik als laatste gereageerd? Wowie haha, ben nog nooit een 100ste of 1000ste of zoiets geweest. Ow: ik zag trouwens dat je linkje niet helemaal goed gelukt was in dit blogje.

    Op naar de 2000! 🙂

Geef een reactie

