Kookinspiratie #3

Daar ben ik weer met een blogje over kookinspiratie. Afgelopen weekend heb ik namelijk weer 2 receptjes uitgeprobeerd! Vond het wel weer eens tijd worden dus ik raadpleegde mijn 1e blog hierover en zag dat ik nog iets had liggen van Insoontje en van Lauradenkt.

Als eerste liet ik mijn hubbie te be kiezen wat hij als eerste wilde proberen en dat werd de kip met broccoli. Ik had echter een grote ovenschaal gebruikt waardoor het een beetje tΓ© uitgespreid lag. Dit maakte het niet minder lekker hoor want we hebben heerlijk zitten smullen! Dank je Insoontje, voor dit lekkere recept. Zullen dit vaker gaan eten!

SAMSUNGHet tweede gerecht werd de gevulde paprika met gehakt. Lauradenkt had nog de suggestie gegeven met mais maar ik heb dit een tikkeltje aangepast en het gemixt met tomaten uit blik, groentebouillon en wat kruiden. Ook dit was echt super lekker, we hadden ieder 2 paprika’s en dat was echt meer dan genoeg! Hmmm smullen geblazen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Iemand nog meer lekkere suggesties om uit te proberen??

10 gedachten over “Kookinspiratie #3

  1. Leuk dat je mijn recept gemaakt en fijn dat het jullie zo goed smaakte! Ik maak het ook regelmatig; makkelijk Γ©n lekker. Lan geleden dat ik gevulde paprika’s heb gegeten, ook lekker πŸ˜‰

    liefs Insoon

    • Nee helaas, ik heb geen link want ik kreeg dit recept van 1 van mijn bezoekers πŸ˜‰ Maar het is eigenlijk kip met kipkruiden gebakken, broccoli 5 min. gekookt en dan beide in de ovenschaal met 300 ml champignonsoep erover en geraspte kaas. Smakelijk!

Geef een reactie

