Crazy Pianos

664_crazy_pianos_1Gisteravond ging ik samen met mijn schoonouders, schoonzusje + vriend en samen met mijn hubbie to be naar het theater. Wat stond er namelijk op het programma? Crazy Pianos on Tour!! We waren geen van allen nog in Scheveningen geweest dus we wisten niet helemaal wat te verwachten maar we waren er klaar voor. Tenminste, bijna iedereen. Ik ben al de hele week ziek (maar ik werk wel gewoon al is dat niet op 100%) dus had die middag nog geslapen om energie op te doen maar het hielp niet heel veel. Toch ging ik, eigenwijs als ik ben, mee.

Nou dat heb ik geweten! En dat voel ik overigens nu nog. Het was echt een grandioze show die Stevie, Djino, Evelien en Bep opvoerden daar op het podium van het parktheater. Het begon lekker rustig.. iedereen zit gewoon in zn rode stoeltje, maar al vrij snel ging het dak eraf! Er werd het hardste meegezongen toen de Engelse Stevie het lied “Brabant” inzette” maar ook de polonaise kwam voorbij, evenals Ray Charles, de Gangnam Style en nog veeeeeeel meer!

Door muziek word ik altijd opgezweept maar in de pauze merkte ik toch wel dat dit een aanslag was op mijn lijf. Ik zat er doorheen! Dit weerhield mij er niet van om in de 2e helft van de show weer op mn benen te staan want op het moment zelf leek ik niets te voelen. Pas toen ze afscheid namen (voor de eerste keer) en ze daarna terug kwamen begon mijn lijf keihard NEE te roepen. Ik kon echt niet meer… Gelukkig was het een kwartier later écht afgelopen en kon we naar huis. Om half 12 waren we thuis en om 5 uur ging de wekker weer.

Ik voel me nu erger dan de dagen hiervoor, maar er staat weer een werkdag voor de boeg. Dus mezelf weer even bij elkaar slepen en maar denken aan de avond hiervoor, want die was echt geniaal geweldig!!

234_48ifjryjr

8 gedachten over “Crazy Pianos

  1. Muziek geeft mij ook altijd een positieve boost en gelukkig dat je daardoor de show wel hebt kunnen meemaken. Balen alleen dat je nu nog zieker bent dan daarvoor. Ik hoorde gisteren van een collega dat er een ouderwets paardenmiddel bestaat dat je snel weer op de been helpt: een glaasje jenever, citroensap, suiker, 2 aspirines en kokend water. Hij wil dit weekend absoluut carnaval vieren dus hij heeft zo’n drankje genomen en ik moet zeggen, hij zag er wel beter uit..dus wellicht een tip?
    Beterschap en goed weekend!

  2. Wat vervelend dat je al de hele week niet lekker bent. Kan me aan de ene kant wel voorstellen dat je toch mee bent gegaan naar ‘Crazy Pianos on Tour’ (heb hier nog nooit van gehoord?), maar daar merk je nu dus de gevolgen van 😦 Gelukkig nog 1 werkdagje en daarna weekend. Doe het rustig aan meis en hopelijk ben je snel opgeknapt!!

    liefs Insoon

  3. Tutje! Ik snap wel dat het leuk is allemaal en muziek is heerlijk om je in mee te laten slepen, maar als je zo doorgaat blijf je langer ziek hoor. Rust pakken dit weekend dus en je lekker laten verwennen! ;-). Overigens ben ik zelf nog nooit naar zo’n optreden geweest, maar Crazy Piano’s was voor ons dé stek om een warme chocolademelk te halen na een lange strandwandeling. We hebben er jaren heel dichtbij gewoond, dus we kwamen er regelmatig.

Geef een reactie

