Not that kinda girl..

Ik ben niet het soort meisje dat trends volgt en zich aan het mode beeld houdt. Vergis je niet, ik vind het heerlijk om te shoppen en ik kan ook erg blij worden als ik een tijdschrift in mn handen krijgen met allerlei mode adviezen of als ik op internet zulke blogs tegen kom. Echter ben ik wat dat betreft echt een vrouw met 2 linkerhanden om het zo te zeggen want ik snap er niets van. Ik loop vaak ook achter de feiten aan en vind dingen pas leuk zodra het weer uit de mode is, haha!

bloemetjesbroek21756_Vero-Moda_Jassen_25865_large

Moet wel zeggen dat het me ook niet zo zeer kan interesseren of ik mezelf wel kleed naar de laatste mode. Ik trek aan waar ik me lekker in voel, waar ik me mooi in viel, wat lekker zit en meestal zit dat ook wel goed. Toch moet ik zeggen dat ik best wel eens gestyled wil worden, lijkt me geweldig om een personal shopper te hebben die je verteld wat je mooi staat, welke kleuren je moet dragen en hoe je het beste iets kunt combineren.

Vandaar dat ik besloot om mee te doen met de actie van Sans-online, deze leuke webshop organiseert namelijk een Bloggers-Battle waarbij je €500,- aan shoptegoed kunt winnen! En iedereen kan meedoen! De perfecte basis voor een personal shopper dus! Ik koos op hun website alvast wat dingetjes uit die ik zelf zou willen hebben…

23600_Tom-Tailor_Blouses_13489_large23451_Vero-Moda_T-shirts_65570_large23426_Tamaris_Schoenen_87907_large

 

En stel nu dat ik win hé? Dan zou dat na het behalen van mijn streefgewicht hét perfecte moment zijn om samen met mijn Stylish friend Jennifer te gaan webshoppen.. Bij Sans-online natuurlijk!

9 gedachten over “Not that kinda girl..

  1. Ik ben ook niet zo trendbewust hoor… en loop vaak wat achter de mode aan, haha. Zo draag ik pas sinds kort van die skinny jeans en treggings 😉 Succes met de Bloggers-Battle!

  2. Grappig: bij het zien van de foto’s ie ik het je ook gewoon dragen hoe ik je ken zeg maar. Ik hoop van harte dat je wint, want niks leukers dan een compleet nieuwe garderobe als je zoveel bent afgevallen!

  3. Ik ben echt totaal niet trendbewust ook, meestal loop ik pas in wat modewaardige kleding als het seizoen allang voorbij is. Maar ik loop het liefste ook in de winter in zomerjurkjes, dus ach 😉

Geef een reactie

