Spring!!

Als ik nu (terwijl ik nog steeds ziek thuis zit) naar buiten kijk krijg ik helemaal het lente gevoel naar boven! Het zonnetje schijnt, blauwe lucht en ik zie al een paar bloempjes de grond uit steken.. Vandaar de inspiratie voor het blogje van vandaag!

I love spring because…

hsfile_23940Eindelijk weer lekker open schoentjes aan! Vind dat soort schoenen zoveel leuker en het voelt ook veel fijner!

tumblr_miguxcBFkG1rodu69o1_500_largeDe mooiste bloemen komen weer uit de grond schieten, aan de bomen, de bosjes.. Daar word ik zo vrolijk van!!

tumblr_lv4u56EvFz1r5q01uo1_500_largeLekker op een terrasje zitten met vrienden (al zal dat er helaas niet snel zo uit zien als op het plaatje hierboven… u get what I mean!)

florida_sunshine_33

De zon. Die maakt weer heerlijk vitamientjes aan en zorgt er door haar aanwezigheid alleen al voor dat mensen een stuk vrolijker zijn!

picknick-1546453_10150983201900977_1094226587_nHeerlijk picknicken in het park of aan het water!

 

239464905156079242kQYu5yERc_largeFietsen naar het werk! (want dan is het vroeger licht, langer licht..)

011613_elektrische-deelauto-texel-zerauto-3voetje-voor-voetje-op-texelbackgroundTEXEL!!! Dat hoort voor mij ook bij de lente dit jaar. Want op 23 maart ga ik daar samen met mijn beste vriendin naar toe. Het wordt onze eerste keer op een Waddeneiland en ik heb er enorm veel zin in!!

Er zijn overigens nog genoeg andere dingen  “why I love spring” maar die komen nog wel zodra het werkelijk lente is. *wink*

8 gedachten over “Spring!!

  1. Oh, bij al die foto’s krijg ik ook zin in de lente! Ben die kou helemaal zat… maar helaas moest ik vanmorgen weer ruiten krabben 😕
    Leuk dat je volgende maand naar Texel gaat! Naar welke plaats gaan jullie? Ik kom al enige jaren een lang weekend op Texel en ik vind het er heerlijk. Al vanaf het moment dat je op de boot stapt krijg je al helemaal een vakantiegevoel 😀

    Een fijne dag & beterschap!
    liefs Insoon

  2. Oooo ik wil ook lente. Het begint hier (in Friesland) nu een beetje te sneeuwen (natte sneeuw gelukkig), maar geloof dat het bij jullie erger is. Ik ben er iig ook helemaal klaar mee!

Geef een reactie

