Pieces

Afgelopen zaterdag liep ik  met mijn lief vanuit het parkeerterrein naar het centrum toe. Aangezien we toch in Breda waren wilde ik gelijk de kans benutten om mijn camera weer een beetje uit te proberen. Breda heeft een mooie binnenstad, dus zo gezegd zo gedaan. Recht tegenover de entree van het parkeerterrein zat de Pieces, een winkel waar ze voorheen voornamelijk sieraden verkochten maar waar inmiddels regelmatig hele leuke nieuwe hippe kleding te vinden is. Ik was alweer een eeuwigheid niet in een centrum geweest, meer omdat ik mezelf dat niet wilde aandoen dan omdat ik er geen kans voor had. Dus zodra ik de Pieces zag, MOEST ik er naar binnen.

Ik zag direct dat dit een grote fout was want binnen 2 minuten had ik alweer 2 nieuwe outfits bij elkaar gevonden. Echter ben ik zeer streng voor mezelf, ik ben weer naar buiten gelopen zonder iets mee te nemen. Ik mag van mezelf namelijk pas weer kleding kopen zodra ik mn bruiloft streefgewicht heb bereikt.

Wel heb ik naderhand nog even in de webshop van Pieces rond zitten neuzen om te zien of ik de kleding ook daar terug kon vinden. Ik besloot direct om voor mezelf binnenkort een Inspiration Board te maken waarmee ik mezelf nog meer inspiratie en kracht wil geven om die laatste kilo’s af t vallen. Voor nu alvast een voorproefje met een kleine collage…

Onlangs bijgewerkt

Kopen jullie wel eens iets bij de Pieces?

9 gedachten over “Pieces

  1. Ik heb nog nooit van de winkel Pieces gehoord… maar zo te zien aan jouw collage hebben ze leuke kleding. Knap joh, dat je met lege handen die winkel weer bent uitgekomen! Goed idee om zo’n Inspiration Board te maken om zo een extra duwtje in de goede richting te geven. Succes met de laatste kilootjes!

    liefs Insoon

  2. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt naar de foto’s van Breda die je gemaakt hebt 🙂

    Ik koop nooit iets bij de Pieces, ken het ook niet. Zit de rits bij die broek nou aan de achterkant?

  3. Ik ken die hele winkel niet maar het ziet er leuk uit! Die skinny-broeken zijn helaas niks voor mij, veel te dikke bovenbenen. Die sjaaltjes vind ik wel erg leuk en ja, ik moet ook nodig een nieuwe zonnebril!

Geef een reactie

