Song of february

Het is weer de eerste van de maand dus blik ik terug op februari met een lied!

Het lied van februari is Count on me van Bruno Mars.
Niet bepaald een nieuw liedje van hem, maar wel zeer toepasselijk voor februari (en eigenlijk een beetje voor deze maand ook wel, waarom dat lees je verderop) want februari stond enorm in het teken van vriendschap. Oude vriendschappen die extra aandacht kregen, nieuwe vriendschappen die versterkt werden en gewoon vriendschap in het algemeen. Het was de maand waarin ik erachter kwam dat sommige mensen juist niet meer op mij kunnen rekenen en waarin ik erachter kwam dat er mensen zijn waar ik wél op kan rekenen.. waarvan ik het juist niet van had verwacht!

You can count on me.

De reden dat het stiekem ook het liedje is van maart, of in ieder geval van deze dag is omdat mijn allerliefste aanstaande gewoon kaartjes heeft geregeld voor het concert van Bruno Mars in het Sportpaleis te Antwerpen op 17 oktober!! Echt een super verrassing en ik ben er enorm blij mee.. Wéér iets om naar uit te kijken.. wauw!

5 gedachten over “Song of february

  1. Ooooh wat toevallig, was dit lied gisteren nog luidkeels aan het meezingen! Wat gaaf van de kaarten. Ik hoorde gisteren pas dat er een kaartverkoop was…..en hij is nu uitverkocht 😦 JIj veel plezier!

Geef een reactie

