Baby’s first steps..

Sinds enkele weken ben ik de trotse moeder van een Canon EOS 650d. En zoals elke trotse moeder pronk ik graag met mijn kindje. Dus daarom hierbij de eerste foto’s! Sommige mét commentaar en sommige zonder.

IMG_0311IMG_0382IMG_0416IMG_0417Bij de laatste 2 foto’s probeerde ik de scherpte te verleggen. Eerst op de steen en later op de spijker. Best gelukt toch?

IMG_0446IMG_0463IMG_0471IMG_0482IMG_0833Eén van mijn lieve bruidsmeisjes..! Genietend van de show.

IMG_1073-001IMG_1073De bovenste foto is het origineel. Hij is eigenlijk enorm overbelicht maar ik vind hem eigen best gaaf!

IMG_0922IMG_1088IMG_1104Een aantal “natuur” fotootjes..

IMG_1067Spelen met de sluitertijd.. Zo lijkt de snelle auto net een “spook”!

IMG_1101Gewoon een mooi gezicht..

Zo. Dat waren ze. Voor mijn eerste foto’s ben ik er best tevreden over. Heb een cursus gevolgd en weet nu redelijk wat van de sluitertijd en diafragma af. Nu alleen nog wat meer oefening. Maar daar gaat binnenkort wel wat mee gebeuren, wat dat is dat laat ik jullie dan wel weten!!

11 gedachten over “Baby’s first steps..

  1. Digitale spiegelrelex rules big time! Heb zelf ook een cursus gevolgd, maar in de praktijk fotografeer ik toch vooral op de automatische stand.
    Je maakte mooie foto’s!

  2. Wat een mooie foto’s heb je met je nieuwe camera gemaakt! Leuk dat spelen met sluitertijd en diafragma, krijg je leuke effecten mee hè 😀 En die close-up van het snuitje van Jeroen is schattig.

    liefs Insoon

  3. Je hebt het al goed onder de knie zeg! Vind het zelf ook altijd nog heel leuk om te spelen met sluitertijd en diafragma, vooral bij een drukke weg als ik wat hoger sta en het donker is/wordt.

Geef een reactie

