Favorieten: series

Dit zag ik al bij meerdere blogjes langskomen en het geeft je een leuk inzicht in wat de ander leuk vindt. Ik heb al eens eerder een blogje gemaakt met de series die mijn vriend en ik kijken, echter gaat dit blogje over mij en datgene wat ik de laatste tijd heb ontdekt.

2.Broke_.Girls_.And_.the_.Pretty.ProblemTwo broke girls
Twee totaal verschillende types werken samen naar hun doel “een succesvol cupcake bedrijf”. Vooral de brunette is echt om te gieren, maar in combinatie zijn ze een gouden duo. Het is ook op de Nederlandse tv te zien, daardoor ontdekte ik het. Maar nu volg ik het via de Amerikaanse zender!

The_Carrie_Diaries_TV_Series-426442831-largeThe Carrie diaries
Kennen jullie Carrie Bradshaw nog? Dé hoofdrolspeelster van Sex in the city?! Meet the young Carrie in deze nieuwe serie. Hij is echt net pas uit in Amerika dus er zijn nu geloof ik 8 aflevering uit, maar tot nu toe vind ik het erg leuk!

pretty-little-liarsPretty Little Liars
Deze serie houdt me pas echt in de ban. Deze meiden waren namelijk ooit met zn vijven. En vanaf aflevering in wordt je erin getrokken en wil je weten wat er allemaal achter zit. Heel spannend dus.

Deze drie series zijn op dit moment mijn favorieten. Echter is dit bij mij best veranderlijk. Het ligt namelijk net aan de bui waarin ik ben. En ik heb altijd nog al die andere series die ik graag kijk.. *wink*
Tv-pretty-little-liars38

15 gedachten over “Favorieten: series

  1. Ik vind de jonge Sex And The City eigenlijk verschrikkelijk stom. Maar ik ben dan ook echt fan van de originele versie dus dan is het al snel niet goed 😉

  2. Ik kijk momenteel heel weinig televisie, alleen Wie is de Mol en The Following. Ik vergeet ook meestal dat er een bepaalde serie op is en als ik series download, dan kijk ik hooguit 1 aflevering in de 2 weken en schiet het ook weer niet op. Wat dat betreft ben ik meer een filmkijker…

  3. Ik volg zelf de series ‘Private Practice’, waar afgelopen maandag helaas de allerlaatste aflevering op tv werd uitgezonden. Maar gelukkig begint volgende week ‘Grey’s Anatomy’ weer. Zo’n leuke serie 😀

    Een fijn weekend!
    liefs Insoon

  4. Pretty little liars kijk ik ook…. Hahahahaha dochter had het gedownload om te kijken, maar ik kijk het nu 😉 Ik ben ook heel benieuwd wie A is! Carrie diaries ken ik niet, misschien even naar zoeken.

  5. Aan de Carrie Diaries vind ik drie keer niks aan maar Pretty Little Liars… oh my gaaawd, dat is zo verslavend! Ik wacht elke week netjes op een nieuwe episode. Ik moet wel zeggen dat de laatste episodes echt vermoeiend waren om te kijken – we krijgen bijna niets van nieuwe informatie en het is een beetje langdradig aan het worden. Dit gaat waarschijnlijk allemaal wel veranderen met de komst van de final episode van seizoen 3 en de komst van numero 4. Ik kan echt niet wachten, haha!

  6. Haha Max en Caroline zijn echt te gek!!! Maar dat wist je van mij al. Ook kijk ik de Carrie diaries, maar bij mij staan The Big Bang, Bunheads, New Girl & Hart of Dixie in het wekelijkse download lijstje.

    • Oh ja maar new girl stond vorige keer ook al in mn blogje toch? Maar die downloaden we sowieso al.. Echter zijn dit de nieuwe series die ik sinds kort volg en dus een hoop over moet inhalen!

  7. Ik heb van de week een serie gevonden over brandweermannen in Amerika. Erg leuk en mooi gespeeld. (Chicago fire heet het). Daarnaast volg ik nog een aantal andere series, maar wacht meestal tot dat er weer een vertaling is.

Geef een reactie

