Wedding update

bruiloftIk vond het wel weer eens tijd voor een échte update omtrent onze bruiloft. Het is namelijk nog maar 11 weken en stiekem begint het wel te kriebelen hoor. Dat mag ook wel want die 11 weken zijn voorbij voor je het weet! Mijn lieve aanstaande droomde zelfs gisteren dat het al zover was maar dat we nog steeds een hoop moesten doen! Dat klopt ook wel hoor.. er staat toch nog best wat op het lijstje maar we kunnen ook weer een paar dingen afstrepen!

De uitnodigingen liggen namelijk helemaal klaar, de postzegels zijn zelfs gisteren binnen gekomen dus op zaterdag 16 maart kunnen ze op de post! De dag daarna gaan we zelfs bij een paar daggasten de uitnodiging persoonlijk geven, dat leek ons wel leuk en tot nu toe reageerde iedereen daar erg positief op. Heb er nu al zin in, maar is ook al over een week dus schiet lekker op! Ook de bedankkaartjes zijn binnen dus komende zondag gaan we de bedankjes inpakken, of tenminste.. er een start mee maken, hihi.

Ook heb ik mijn schoenen gevonden!! Ooooh wat een zoektocht, voor allebei de paren. Heb namelijk schoenen met een hak voor overdag en ik heb platte schoenen voor in de avond als ik niet meer op de hak kan lopen. De schoenen die ik voor de avond wilde kon ik alleen via Amerika of China krijgen dus zijn ze nu onderweg vanuit Beijing. De pumps heb ik gevonden in Den Bosch… na een zoektocht in minimaal 20 schoenenwinkels. Op een gegeven moment wisten mijn beste vriendin en ik precies wat ik wilde (hihi) dus liepen we regelmatig als een gek de winkel binnen, zochten met havik ogen de zaak rond en liepen weer weg als we het niet konden vinden.

Verder zijn we ook bezig geweest met het gastenboek voor de daggasten, wat decoraties voor op de trouwlocatie, de mandjes voor op de toiletten, het ‘ringkussentje’ en de muziek voor die dag. Wat er dus de komende weken op het programma staat is het boeket, mijn bruidskapsel, mijn make up, de bedankjes en een overleg met onze ceremoniemeester…!

bruiloft (2)Oh ja, nog 1 belangrijk ding (vind ik zelf dan hihi..)!
Gisteren werd ik gebeld door de bruidsmodezaak om de afspraken te maken voor het afpassen van mijn bruidsjurk. Eind april is hij binnen dus op 1 mei hebben we de 1e afpas afspraak staan en op 15 mei de 2e! Dit betekend dat ik dus nog 1.5 maand heb om de laatste kilo’s af te vallen! Nog maar 2 kilo te gaan tot ik mijn “trouw-doel” bereikt heb dus dat moet zeker lukken!

9 gedachten over “Wedding update

  1. Oooo het komt nu wel heel dichtbij allemaal. Leuk!!!! Gelukkig dat je schoenen hebt, is natuurlijk een erg belangrijk onderdeel van je outfit. En over outfit gesproken… Kan niet wachten om je in de jurk te zien!

Geef een reactie

