Smoothie van de week #3

Het is weer tijd voor een smoothie van de week! De vorige keer was begin februari maar ik moet ook zeggen dat er tussen de smoothies van afgelopen tijd niet echt eentje bij zat om over naar huis te schrijven 😉 Ze waren niet vies, maar ook niet zo lekker als de vorige 2! Gelukkig is er nu weer eentje waar ik helemaal weg van ben en wat wil nu? Ik kwam er bij toeval achter! We hadden namelijk niet veel meer in huis dus ik pakte eigenlijk alleen maar wat restjes.

Er lag nog een banaan die bijna té rijp was (if you get my drift!), ik had nog een half doosje bevroren aardbeien in de diepvries. Er stond nog een half blikje cocosmelk in de koelkast en er was nog wat yoghurt over van mijn vriend. Uiteraard moest er nog wat chiazaad in en ook verkruimelde ik wat walnoten erin. En het resultaat…. hmmmm!!

b80d75cf-7475-4ef0-a788-906030fd9f23Nog even de ingrediënten onder elkaar:

* Banaan
* Aardbeien
* Cocosmelk
* Yoghurt
* Walnoten
* Chiazaad

Smakelijk!!

Ga jij hem ook proberen? Zo ja, laat je weten hoe je hem vond?

6 gedachten over “Smoothie van de week #3

Geef een reactie

