Pakketje

Al een hele lange tijd ben ik op zoek naar schoenen voor op mijn bruiloft. Huh, zal je denken.. die had je toch gevonden vorige week? Ja klopt, dat zijn mijn dag-schoenen. Ik wilde ook aparte schoenen voor in de avond want ik ken mezelf.. Ik kan echt niet de hele dag op hakken lopen! Voor in de avond wilde ik platte schoenen, het liefst sneaker-achtig, want dat is waar ik nogal veel op loop. Dus ik ging nadenken en opeens had ik het! De ideale schoenen. Dus ik ging online en na weken en weken zoeken vond ik ze! Niet in de kids-versie zoals ik ze al regelmatig was tegengekomen, maar gewoon echt in vrouwen model! Helemaal happy bestelde ik ze en nadat ik eventjes dacht dat er iets mis was gegaan met de betaling bleek de bestelling toch door te gaan.

Na enige vertraging kwamen ze dan eindelijk aan! Vol enthousiasme scheurde ik het pakket open… en daar zat in…
OLYMPUS DIGITAL CAMERAEen kapotte schoenendoos met de VERKEERDE SCHOENEN!!

Ik had wel rode Vans besteld, dus wat dat betreft zitten ze goed. Maar het waren geen gewone rode Vans. Ik wilde rode glitter Vans. Heerlijk kitchy maar perfect voor onze bruiloft! Ik stuurde een mailtje naar het bedrijf waar ik ze besteld had, echter kreeg ik de reactie terug (in gebrekkig Engels aangezien het een Chinees bedrijf is) dat zij geen fouten maken en dat ik het vast verkeerd gezien heb!

Maar kijk nu eens mee.. Ben ik fout of zij?
Vans1607-500x500 (2)Dit is de schoen die ik wilde…
Vans1497-500x500Dit is de schoen die ik kreeg…

17 gedachten over “Pakketje

  1. Zij zijn kippig! Ik toch duidelijk verschil in de foto, maar hoe staat het bij de omschrijving? Staat daar wel iets in de trant van glitters?! Wel leuk die schoenen onder je jurk !
    Ik ging op blote voeten de avond door.

  2. Nou, dat is lekker dan. Terugsturen is geen optie denk ik: omdat zij geen fouten maken! Laat me niet lachen, maar wel zonde van je geld, dat ben je waarschijnlijk kwijt en dan ook nog eens niet de schoenen die je wilde. Om te huilen.

  3. Goh, wat een vreemd gedoe zeg! Heb je nog een kopie van je bestelling waar duidelijk in staat dat je de glitter variant wilde hebben? Hopelijk kom je er toch nog uit met het bedrijf, want je hebt nu gewoon schoenen die je helemaal niet wilt hebben 😦 Succes hoor!

    liefs Insoon

    ps: mijn zus liep op haar bruiloft ’s avonds ook op makkelijke sneakers πŸ˜‰

  4. Als je de juiste foto’s hebt geplaatst dan zitten zij fout haha… is toch duidelijk te zien! Grappig trouwens dat je voor deze schoenen hebt gekozen! Wel heel iets anders dan de gemiddelde bruiloftschoentje, en ja, zo maak je me wel heel nieuwsgierig naar de rest van je outfit!

  5. Daar ben je lekker mee zeg! Ja natuurlijk zeggen ze dat zij geen fouten maken, maar laat me niet lachen. Het verschil is er echt wel! Maar wel een cool idee om lekker Vans onder je jurk aan te trekken en the night away te dansen!

    • Terug sturen zou betekenen 25euro kwijt zijn en mn geld niet terug krijgen want ze blijven volhouden de juiste te hebben gestuurd! Opnieuw bestellen durf ik daar niet, krijg ik.straks weer de verkeerde!

  6. Misschien kun je hun je blog sturen? Misschien zijn ze wel gevoelig voor gezichtsverlies op de Nederlandse markt? (Stout duivels lachje op m’n gezicht). Maar ja…. Kan natuurlijk ook hartstikke averechts werken. Kan limoentje ze niet voor je scoren in een winkel daar?

Geef een reactie

