Thankful of…

thankful-for

** Last minute uitnodiging om tapas te gaan eten met mn beste vrienden **
** Een blij konijntje als je thuis komt **
** Korte werkdagen **
** Een vriend die altijd en overal achter me staat! **
** Helemaal ontspannen onder de zonnebank **
** Het boek van Bodieboost! **
** Het versturen van de uitnodigingen komende zaterdag **
** Het rondbrengen van de uitnodigingen voor zeer speciale genodigden komende zondag **
** De zon die ondanks de sneeuw toch even om de hoek komt kijken **
** Mijn photograph skills die steeds beter worden **
** Het weekendje weg naar Texel dat er bijna aan komt! **

En jij? Waar ben jij dankbaar voor..?

12 gedachten over “Thankful of…

  1. Dit soort lijstjes vind ik altijd zo heerlijk om te lezen! Op dit moment ben ik vooral dankbaar voor het weekend 😉 Maar als ik er over na ga denken is er echt nog wel meer!

  2. Leuke post!!

    Ik ben dankbaar voor mijn goede resultaten aan de unief.
    Voor mijn geweldige vriend. Of wel ja verloofde nu. Dus daar ben ik ook erg dankbaar voor.
    Mijn geweldige vrienden en familie. En super goede band met mijn mama.
    Ik ben dankbaar dat ik gezond ben en dat ik binnenkort (wel nog 4 maanden) naar het zonnetje kan vertrekken.

  3. Dat het uiteindelijk deze week toch weer weekend is geworden, dat we morgen samen een dagje op pad gaan, dat dit weekend eindelijk weer het formule 1 seizoen begint, dat Barcelona en onze vakantie weer een week dichterbij is gekomen en dat vriendlief vanavond heerlijke stamppot andijvie heeft gemaakt!

  4. – Mijn positieve aard
    – mijn man
    – mijn zangtalent en dan vooral meer en meer t lef om mijn gevoel er in te leggen en te delen met publiek
    – leuk werk met lieve collega’s
    – al mijn dierbaren
    – ook zo’n blij huppelding
    – ons bad waar ik met regelmaat erg lang in lig te sudderen
    – het talent om vol overgave te kunnen dansen ook al ben ik verre van het schoonheidideaal
    – en dus ook t vermogen om vol overgave te kunnen genieten van een moment
    – inspiratie op de meest vreemde momenten voor gedichten
    – het vermogen om alles wat ik ECHT graag wil klaarboksen ook te laten slagen en zo niet, m’n lesje te leren wat me weer brengt bij punt 1

Geef een reactie

