Uit de oude doos

Afgelopen vrijdag was ik samen met mijn moeder bij haar thuis aan het zoeken naar een foto van onze eerste hond, Roy. Deze hond is vanaf mijn 1e levensjaar tot aan mijn 16e bij ons geweest en was echt mijn maatje. Ik wilde dus graag een foto van hem hebben. Helaas kwamen we niet echt hele duidelijke foto’s tegen (mijn moeder heeft op zolder ook nog hele albums maar die krijg ik na de bruiloft allemaal) maar wel een aantal anderen. En laat ik nu een aantal van die anderen met jullie willen delen… šŸ˜‰

uit de oude doos 002Deze foto is gemaakt in februari 1999 , dus ik was hier nog 13. Ik weet niet hoe het bij jullie zat op die leeftijd, maar tegenwoordig zie je er op 14 jarige leeftijd toch echt anders uit als ik op deze foto. Totaal niet bezig met uiterlijk, mode of whatever. Wel was ik al helemaal into boys. Dat weet ik nog wel. Als ik overigens naar mijn lijntje kijk op deze foto ben ik stikjaloers! Het meisje rechts naast me was mijn beste vriendin, al vanaf mijn 6e.. Echter zo’n jaar of 2/3 later groeiden we uit elkaar.

uit de oude doos 001Deze foto stamt uit december 2001. Ik was dus zestien. Op mijn middelbare school hielden ze altijd een galabal omstreeks kerst voor alle 4e, 5e en 6e jaars. Als ik naar deze foto kijk dan vraag ik me werkelijk af waarom mijn moeder toeliet dat ik mijn haren zo kort heb laten knippen! Ook zie je op de achtergrond een PSV klok, in die tijd hadden we zelf PSV behang.. Ongelofelijk, maar waar!

uit de oude doos 003Dit is Tieske. Mijn fredje. Ik heb hem allang niet meer en geloof dat hij in totaal ook maar een jaar of 2 bij ons is geweest, maar wat een leuk beest was dat! Er was ook nog een Witney (die was van mijn broertje en die was zwart.. niet wit dus.. snapt u hem?) en later kwamen er meer.. want Witney en Tieske vonden elkaar wel ERG lief! In het begin hebben we een grote kooi binnen gehad, maar later heeft mijn vader een kooi buiten gemaakt. Want het grote nadeel van die beesten is… ZE STINKEN!!

Nou dit waren ze. Mijn foto’s uit de oude doos.
Wat vinden jullie? Moet dit item vaker terug komen..??

14 gedachten over “Uit de oude doos

  1. Het leuke van foto’s uit de oude doos is dat je iemand op een andere manier leert kennen.
    Laat dit onderwerp maar terug komen hoor. Ik heb je toegevoegd aan mijn bloglovin lijstje šŸ™‚

    Foto’s van vroeger zijn altijd leuk om te zien, vreselijk als je dan naar kapsels en kleding gaat kijken hahaha.

  2. Jaaaaa wat leuk om te zien! Gelijk heb je hoor, als ik nu die 13 en 14jarigen zie, dan denk ik, zo hadden mijn ouders mij nooit de deur uit laten gaan. Maar ja toen ik die leeftijd had, waren fleecetruien in….so sexyyyyy :))

  3. PSV-behang? Toch niet echt in de woonkamer of zo? Ik was vroeger wel voor PSV maar zo ver ging het bij mij toch echt niet hoor!
    Enne, leuk om dit soort foto’s te zien! Doet me direct denken aan hoe het toen bij ons was…

  4. Haha wat goed! En die eerste foto inderdaad, het maakte mij ook nooit uit hoe ik eruit zag op mijn veertiende. Heel wat anders dan zoals ze er nu bijlopen.

Geef een reactie

