Ochtendwandeling

Inmiddels ben ik terug van het weekendje Texel en heb ik een heleboel te vertellen en vooral te laten zien! Maar dat past niet allemaal in 1 blogje en ik wacht stiekem nog op de helft vd foto’s (die mn vriendin hopelijk vandaag gaat sturen!) dus begin ik met een blogje over mijn ochtendwandeling van gisteren.

Ik ben namelijk altijd erg vroeg wakker en dus ook afgelopen weekend. Om half 7 was ik klaarwakker en mijn vriendin uiteraard niet. Ik had gelukkig wel mn smartphone bij en de tablet dus ik vermaakte me wel. Toch begon het gisterochtend te kriebelen. Ik zag de blauwe lucht door de gordijnen heen en het zonnetje kwam al heerlijk door, dus ik wilde gaan lopen. Aangezien er nog steeds een Oosten Wind stond met windkracht 6 á 7 moest ik me wel goed aankleden want het was niet niks.. Op 20 meter van ons hotel begon een stukje bos met daarachter de duinen, het strand en uiteraard de zee van Texel. Dus dat was mijn doel!

Gewapend met mijn videocamera en digitale spiegelreflex ging ik op pad. Het was ijs- en ijskoud, maar ook ontzettend mooi! Een uur heb ik het volgehouden waarna ik direct de warme douche instapte om toch weer even op temperatuur te komen! Maar het was het zeker waard. Ik heb veel moois gefilmd en ook een paar leuke foto’s gemaakt (met smartphone en DSR) die ik graag met jullie deel!

IMG_1586IMG_1588blog2 blog3 blog4 blog5

11 gedachten over “Ochtendwandeling

  1. Heerlijk om zo vroeg op het strand te lopen en alles nog zo rustig is. Mooie foto’s heb je gemaakt! Ja, het zal inderdaad wel flink koud zijn geweest met die harde wind. Ben benieuwd naar de rest van je foto’s en verhalen 😀

    liefs Insoon

  2. Wow, wat ontzettend mooie foto’s joh! Lijken wel ansichtkaarten! Ik ben op zich ook wel een vroege vogel maar ik zou niet zo gauw op zo’n idee komen, mede door de kou haha…

Geef een reactie

