Review – Hildegard Braukmann

Op 21 februari schreef ik al een blog over de producten die ik gekocht/gekregen had van World of Unlimited Beauty. Inmiddels heb ik ze veelvuldig uitgeprobeerd dus daarom is het nu tijd voor een review!! De producten die ik zelf heb aangeschaft zijn de reinigingsmelk, de Lindebloesem lotion en de Hyaluron Energy dagcrème. De producten waar ik een proefmonster van heb gekregen zijn de Hydra Lifting Mask en de Enzyme Peeling.

De producten van Hildegard Braukman zijn natuurlijk en vrij van parabenen, minerale oliën en verrijkt met biologische ingrediënten en kruiden. Hierdoor zijn ze erg geschikt voor mensen die gevoelig reageren of huidproblemen hebben. Het bedrijf bestaat al ruim 50 jaar en is speciaal voor salons ontwikkeld. Echter wordt het tegenwoordig niet alleen maar door salons gebruikt en kunnen particulieren ze ook kopen.

l_Hyaluron_Energie_Creme__1290593801 l_Lindenblueten_Lotion__1290593615 l_Reinigungs_Milch__1290593472

Met de melk en de lotion reinig ik elke ochtend en avond mijn gezicht. Ik merk dat ik zo veel vuil eraf haal, iets wat daarvoor eigenlijk amper gebeurde met mijn vorige lotion. Dus dat is al een hele pluspunt. Wat ik ook fijn vind aan de melk bijvoorbeeld is dat je er maar heel weinig van nodig hebt om toch je hele gezicht goed te reinigen. Wat ik er minder aan vind is dat bij het knijpen in de fles soms teveel eruit komt, een pompje zou dan handiger zijn om beter te doseren. De lotion zelf daar kan ik weinig over zeggen. Je hebt er maar een paar druppels voor nodig en het voelt heerlijk verfrissend aan.

De Hyarulon creme is echt geweldig! Je hebt er slechts een erwt van nodig en het trekt super snel in. Hyaluron is een werkstof die het vochtniveau verbetert  maar ook zorgt voor een hogere productie van collageen en elastine. Dat merk ik zelf doordat mijn gezicht niet meer droog aanvoelt maar enorm zacht en glad. De nachtcrème heb ik zelf nog niet, dus doe ik de dagcrème ook op voor ik ga slapen.

De Enzymen Peeling heb ik 1x opgedaan, het is een klein beetje korrelig maar voelt goed op de huid. Dit is zeker een product die ik wil gaan aanschaffen om daarmee enkele van mijn masker momenten in te vullen.
Als laatste de Hydra Lifting Mask. Dit spul is echt geweldig! Ik gebruik het zelf als oogbalsem maar je kunt het dus ook als masker gebruiken, dagcrème, enzovoort. Het zorgt ervoor dat mijn wallen krimpen en dat mijn oogopslag erg helder en fris is. Nóg een product dus die ik graag wil aanschaffen!

Al met al producten dus die ik graag blijf gebruiken en wil bestellen! Jij kunt ze ook bestellen bij World of Unlimited Beauty!

4 gedachten over “Review – Hildegard Braukmann

Geef een reactie

