Song of March

Het lied van de maand maart is Sonnentanz van Klangkarussell en de reden daarvan is dat het gewoon een lekker meezwepend nummer is. Er zit dus niets filosofisch achter ofzo, geen diepgaande reden maar ik kan gewoon heerlijk wegdromen op dit nummer. Wegdromen naar onze bruiloft, wegdromen naar het strand van Mexico, wegdromen naar alles wat ik nog wil gaan doen in dit leven en wegdromen naar alles wat ik al bereikt heb. Ik dans op dit nummer, ik swing met dit nummer en ik zwijg door dit nummer..

Doet dit nummer jou iets?

5 gedachten over “Song of March

Geef een reactie

