Second week of BodieBoost!

Op maandag 1 april begon week 3 van mijn BodieBoost avontuur. En daarmee eindigde dus ook week 2 en mocht ik weer op de weegschaal gaan staan. Ik wist niet wat ik kon verwachten aangezien het vorige week niet zo super was, ik was zelfs 0,2kg aangekomen. Maar dit maal was de weegschaal een stuk liever. Uiteraard ging ik er daarna nog eens opstaan want ik wilde zeker weten dat hij geen 1 april grap met me uithaalde maar het was toch echt zo…3d human happy jump in air

Ik heb mijn eerste doel behaald!!

Ja lieve mensen, ik ben gewoon over de 10 kilo grens heen! Heb er dan wel een half jaar over gedaan maar mag nu met zeer veel trots vertellen dat ik op dit moment 10,3kg ben afgevallen! Mede dankzij de vele inspiratie die ik van vrienden, kennissen en lieve bloggers op het internet kreeg. Maar vooral dankzij mezelf. Ja dit is een ego blogje, want wat ben ik trots op mezelf. Eindelijk heb ik doorgezet wat betreft mijn gezonde levensstijl en ik ben er zo blij mee! Zit nu zo lekker in mijn vel en ik wil ook gewoon door!

Doordat ik voortaan door BodieBoost vaker op een dag eet en meer aan het letten ben op welke voedingsstoffen ik binnen krijg (doordat je van elke familie 2 porties moet eten) heb ik ook een betere houvast en ben ik niet meer “zomaar iets aan het doen”! Hoe ik vroeger totaal geen groente at en vooral vlees en pasta naar binnen wilde werken, nu ben ik een GREEN-lover en vind ik het heerlijk om lekkere gezonde dingen klaar te maken en te toveren met de gezondste ingrediënten en daarmee een super maaltijd klaar te maken!

fresh-salad1 salad

Eet jij gezond? En wat vind jij nu het allerlekkerste gezonde hapje?

8 gedachten over “Second week of BodieBoost!

  1. Super goed van je… Ik doe zelf ook al een aantal weken aan BB en voel me echt een heel stuk lekkerder erdoor. Ben nu in bijna een jaar tijd 22 kilo kwijt en ja ik eet dus echt veel gezonder dan voorheen.

  2. Van harte gefeliciteerd meid! Echt petje af hoor! Ik ben tot nu toe ook erg blij met Bodieboost, gewoon omdat ik nu weer bewust er op let wat ik zoal eet en me daardoor ook weer gezonder voel worden.

Geef een reactie

