Wishlist birthday

Over 2 weken ben ik alweer jarig! Wauw de tijd gaat echt snel.. Tijdje terug dacht ik nog “och de bruiloft is nog zo ver weg want eerst moet ik jarig zijn en zelfs dát duurt nog een eeuwigheid!”. Maar over 14 dagen is het gewoon alweer zo ver! Dan ben ik officieel weer een jaartje dichterbij de 30.. gelukkig is dat nog eventjes niet het geval, ik word namelijk 28 dit jaar! Een hele leeftijd al zeg ik het zelf. Ik weet nog wel dat ik in mijn tienerjaren iedereen van mijn huidige leeftijd al oud vond en besloot dat ik alles al voor elkaar zou hebben op mijn 28e.

Helaas is dat niet het geval, ik heb geen eigen huis, geen vaste baan en ik zit op het moment zelfs in de ziektewet. Toch ben ik blij met mijn leven.. ik ga trouwen volgende maand met de liefde van mijn leven, we hebben een geweldig leuk konijntje samen en daar komt in augustus als het goed is nog een pup bij. Ook ben ik super blij met mijn (schoon)familie en vrienden en geniet ik met volle teugen.

Vandaar ook hieronder mijn wishlist. Normaal weet ik nooit wat ik moet vragen en zeg ik altijd maar “geld” maar dit keer heb ik toch een soort van verlanglijstje kunnen maken voor mijn familie & vrienden zodat ze wat inspiratie hebben. Het is niet echt een heel interessant lijstje voor jullie misschien, maar voor mij enorm praktisch!

1 9200000006679981 9200000005423008
Een aantal specifieke boeken, 2 over fotografie en 1tje over Indisch eten!
onderwatercamera sandisk-ultra-16gb-p_33463781vb canon-zonnekap-ew-73-b
Verder nog wat camera spullen, namelijk een onderwatercamera voor onze huwelijksreis (damn ik neem straks echt veel apparatuur mee!), een extra SD geheugenkaartje voor als de andere vol is, ook erg handig voor op vakantie en een zonnekap voor op mijn lenzen!
Disc_Series_Aluminium_Case_Hoesje_Cover_Samsung_Galaxy_S_Plus_i9000_i9001 (2) roze-Kleine-bakkersmand-fietsmand-27325389 30%20Seconds%20Herziene%20Editie
Verder wil ik nog steeds een hoesje voor mijn Samsung galaxy S plus, al zijn die moeilijk te vinden, een roze fietsmand voor op mijn fiets en het spel ’30 seconds’ gewoon omdat ik er zoveel leuke dingen over hoor haha!
repair-creme

Naast de night repair crème van Hildegard Braukmann wil ik ook nog de enzyme peeling en de hydry lifting mask, maar daar vond ik zo snel even geen plaatjes van haha!

Wat er nog meer op mijn lijstje stond was een workshop fotografie, liefst avondfotografie of portretfotografie. En kledingbonnen omdat ik dus door het afvallen echt weer een nieuwe garderobe in huis moet halen! Dus die zijn altijd handig…

Nou dat is mijn verlanglijstje dus!
Mis ik nog iets? Iemand nog leuke aanvullingen??

13 gedachten over “Wishlist birthday

  1. Leuke wishlist! 30 seconds is echt heel erg leuk, je moet zo snel dingen opschrijven dat je de gekste dingen gaat zeggen die er niets mee te maken hebben haha echt hilarisch!

  2. Het is altijd zo moeilijk om wat te verzinnen voor je verjaardagslijstje. Het hele jaar zie je dingen die leuk voor je lijstje zijn en als puntje bij paaltje komt… blanco haha. Maar jij hebt echt leuke en ook nuttige dingen gevonden. Ben benieuwd waar je allemaal mee verwend gaat worden op je b-day!

  3. Ach, ik had gehoopt dat ik voor mijn 25ste ook alles voor elkaar zou hebben. Een leuke vriend, eigen huisje en misschien wel aan kindjes denken. Maar het leven is soms anders dan wat onze dromen waren.

    Je hebt een leuke lijstje gemaakt met dingen die je graag wilt hebben voor je verjaardag. Ik hoop dat je vrienden en familie er een aantal voor je uit kiezen.

Geef een reactie

