Inspiration & Motivation

naamloos (2)The road ahead…
De afgelopen weken heb ik thuis moeten zitten in verband met mijn rug maar deze weken hebben me ook iets positiefs gegeven. Namelijk veel inspiratie en motivatie om de doelen die ik voor ogen heb te gaan bereiken. Ook heb ik mijn doelen wat scherper voor ogen kunnen zetten en ga ik ervoor. Ondanks de beperking die ik nu heb ga ik door. Of dat nu met de oefeningen is die ik in de ochtend doe of met het blijven eisen van fysio bij de dokter tot ze toegeeft… I AM MOTIVATED!

482638_524719410901181_1329773214_nIk train mijn lijf inderdaad voornamelijk in de ochtend. Ik vind het heerlijk om uit bed te komen, youtube op te zetten en een flinke workout te gaan doen. Ik pak dan vaak een specifiek onderdeel van mijn lichaam bijv rugspieren, bilspieren of beenspieren. De buikspieren lukken niet zo goed in verband met de pijn in mijn rug, klinkt raar maar is wel zo. Verder ga ik later op de dag dan nog lopen, fietsen of deels hardlopen.

blogilatesthis-is-how-i-get-through-my-workouts-blogilates-wmo-could-not-agree-more-c2a0Dit vind ik een hele mooie quote. Als je denkt ‘het lukt niet’, dan lukt het ook niet. Als je denkt ‘ik hou dit vol, of ik ga die extra 100 meter nog halen’ dan haal je het ook! Ik merk dit keer op keer dus push mezelf dan ook om met heel mijn hart, hoofd en ziel erin te geloven dat ik iets kan. Al is het maar iets kleins..

179603_611614562187027_559940855_nPerfectie bestaat niet. Het is nooit ‘the right time’. Of het nu gaat om het weer buiten of juist om het moment in je leven dat je een volgende stap wil nemen. Zo praten mijn vriend en ik al een tijdje over het moment waarop wij willen gaan beginnen aan het uitbreiden van ons gezinnetje. Dat kan door een hond, of misschien wel een baby. Maar wanneer is nu de juiste tijd ervoor? Zijn we er nu klaar voor? Zijn we er volgend jaar klaar voor? Eigenlijk is er altijd wel iets waardoor je zegt ‘nee, nu nog niet’.

59d4f4136dc5af9c460a6f2a5058091aDit is één van de shirtjes van Blogilates. Ze zijn cute, maar ook erg motiverend. Voor mij tenminste. Je moet hard werken om iets te bereiken, het komt je niet aanwaaien. Train ervoor, leer ervoor, werk ervoor.. Ga ervoor!!!

7 gedachten over “Inspiration & Motivation

  1. Ze zijn allemaal wel inspirerend. Zelf heb ik op dit moment niet de motivatie om ook maar iets te doen, behalve mijn werk uren weer therapeutisch oppakken.

Geef een reactie

