Kriebels

oekie-liefde---vlindersDe afgelopen week loop ik continu rond met kriebels. Nee geen jeukende kriebels, al zou ik toch af en toe willen dat ik het weg kon krabben want ik zou bijna gaan gillen van de kriebels!

Ik heb wel eens vaker kriebels gehad maar dat was dan om andere dingen. Zo kan ik kriebels krijgen als ik erg enthousiast ben over een nieuwe kledingstuk die ik al zo lang wilde kopen! Of ik krijg kriebels van een enorm mooie liedje, dat voel ik dan door mijn armen, benen en hele lijf tintelen. Vooral als ik er ook nog bij kan dansen (het liefst in het donker als niemand me ziet, but oh how I love to do that!).

Zodra het lekker weer wordt krijg ik ook kriebels om te gaan schoonmaken, nu moet je niet gaan denken dat ik met mooi continu aan het schoonmaken ben hoor! Nee I take my moments, haha.. Maar ik vind het dan wel heerlijk om te doen!

Waar ik doorgaans de fijnste kriebels van krijg is van mijn aanstaande, Bart. Als ik thuis ben en hij komt thuis en ik zie zijn big smile door het raam, dan fladderen de vlinders nog steeds wild door mijn lijf. Of als hij me wakker kust, me plots een lief smsje stuurt of wanneer hij al voordat ik het denk de dingen doet zodat ik het niet meer hoef te doen.

Nu zijn alle bovenstaande kriebels niet de kriebels die ik nu al de hele week voel. Nee deze kriebels zijn anders. Dit zijn kriebels waarvan ik niet weet of ik ze wel leuk vind, haha! Ze maken me namelijk gek, ze zorgen ervoor dat ik allerlei dingen bedenk, allerlei scenario’s gaan door mijn hoofd en ze willen niet weg!

Deze kriebels hebben namelijk te maken met onze bruiloft. Inmiddels is het nog maar 44 dagen tot aan onze bruiloft en komt het allemaal wel erg dichtbij. De voorbereidingen voor het vgf van mijn aanstaande man zijn in volle gang (ik word telkens goed op de hoogte gehouden) waardoor ik ook erg bezig ben met die van mezelf. Wie zouden er allemaal bij zijn, wanneer zou het zijn, wat gaan we doen?! Allemaal vragen dus die samen met de kriebels door mijn hoofd spoken! Ook zijn er veel dingen op de bruiloft die een verrassing voor ons zijn dus het kriebelt lekker verder..

Nog maar 44 dagen.. En dan begint de rest van ons leven samen, als man en vrouw!
16389304-bloemen-liefde-vorm-hart-van-vlinders-valentine-day-card

16 gedachten over “Kriebels

  1. Ik kan me voorstellen dat je de kriebels hebt. Ik krijg al kriebels van dit blogje 😉 Laat het allemaal maar lekker op je af komen. Gewoon lekker genieten van deze speciale tijd. Het gaat gewoon de mooiste dag van jullie leven zijn!

  2. Daar krijg je toch ook kriebels van? Maar het zijn wel lekker kriebels als het goed is. Volgens mij hebben jullie alles goed in de hand, dus laat het maar lekker over je heen komen.

  3. Het komt nu wel echt dichtbij joh! En dan dus de komende weken ook nog je kriebels in toom proberen te houden! Pfff… je zou er bijna kriebelig van worden! Gewoon alles over je heen laten komen, dan komt het vast allemaal goed!

  4. Dat is al heel snel, en dat zijn heel leuke kriebels!
    Ongetwijfeld gaat alles geweldig zijn op jullie dag. Jullie familie en vrienden zullen fantastische verrassingen voor jullie hebben!
    Geniet van de laatste weken voorbereidingen.

Geef een reactie

