Photo diary #1

SAMSUNG SAMSUNG
Deze week begon ik met de 4e week van bodieboost. Deze 2 pagina’s open ik vrijwel elke dag als eerste. Blogilates voor de workout filmpjes en bodieboost om te zien of er nog een nieuw recept op staat of iets anders leuks.
SAMSUNG SAMSUNG
Links zie je mijn ontbijtje van dinsdag. Griekse yoghurt met een beetje honing en druifjes! Was echt heel lekker, alleen was ik vergeten te kijken of het wel pitloze druiven waren… En helaas, er zaten dus wel pitjes in! Het gerecht van recht is van afgelopen woensdag. Ik had een lekkere salade gemaakt van gekruide kip, komkommer, zongedroogde tomaatjes, veldsla en avocado. Daaroverheen deed ik een zonnebloemolie met knoflook. Echt om te smullen!
SAMSUNG
Deze gekke beesten lopen altijd bij ons in de wijk rond en ze steken zo over. Meestal in een hele groep, maar ik was dinsdag dus aan het lopen en toen stak er eentje over om mij achterna te lopen haha.. Echt super grappig (en ook wel beetje eng want die beesten kunnen bijten, au!)
SAMSUNG
Omdat ik dus thuis zit ivm mijn rug ben ik soms genoodzaakt om dingen te kijken op tv. Of nou ja, via de computer. Dit keer was The Voice van Amerika aan de beurt. Eén van de juryleden is Adam Levine en laat ik dat nu een ontzettend sexy man vinden.. 😉
2013-04-12 07.17.15 2013-04-12 07.41.20
Tsjah wat kan ik hiervan zeggen.. Recht is mijn hoofd NA het sporten haha.. En links heb ik gepoogd een outfit foto te maken. Dit heb ik dus meestal aan als ik sport. Een kort broekje met sportbh en los topje erop!
SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG
Gisteren ging ik met mijn schoonmoeder naar Geldrop omdat zij wat dingetjes nodig had. Mijn schoonzusje kwam ook en zij moest ook naar een dierenwinkel. Daar kwam ik dit lieve konijntje tegen.. Heel schattig! En deze mooie hond! Die zat braaf naast een kartonnen doos met daarin 2 baby konijntjes te waken.

SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG
Gisterenavond zijn mijn lief en ik nog even een flinke wandeling gaan maken. Daarbij kwamen we hele leuke vormen van bomen tegen, een huge paddenstoel (of in ieder geval veel paddenstoelen samen gesmolten leek het wel) en een speeltuin.. En zie zit daar op de glijbaan.. 😉
SAMSUNG SAMSUNG
Dit was mijn heerlijke lunch van vanmiddag. Totally bodieboost proof! Een Italiaanse bol met komkommer, kaas, tomaatjes en veldsla. Yum! Dat was echt heerlijk genieten weer.
SAMSUNG SAMSUNG
Verder is het vandaag al de hele tijd regen – zon – regen – zon – regen – zon – regen – zon. Ben benieuwd wie van de 2 wint! Hopelijk de zon want dan groeien mijn zonnebloemen (zie paarse potten) tenminste goed!

 Zo dit was mijn week van maandag t/m vrijdag. Wat het weekend me gaat brengen moeten we maar even afwachten. Als het goed is in ieder geval veel warmte en zon!
Ik wens jullie in ieder geval een mooi weekend toe!

7 gedachten over “Photo diary #1

  1. Een heel fijn weekend…
    En wat voel je goed met BB he, ik ben zo blij dat ik BB ontdekt heb want voel me er super lekker bij. Zie allemaal lekkere gerechten op de foto,s.

  2. Leuk gedaan zo! En ja, ik kijk ook dagelijks op de site van bodieboost! Ik zag trouwens dat ze op mijn blog hadden gereageerd, ook erg leuk! Ik zit nu in week 3 en merk echt duidelijk verschil, zal binnenkort maar weer even een update plaatsen! Knap dat je het vol weet te houden om thuis te gaan sporten, ik betwijfel of ik daar de discipline voor zou kunnen opbrengen…

Geef een reactie

