Song of the spring!

Ik kon gewoon niet meer wachten tot 1 mei om een liedje te plaatsen! Ik ben helemaal vrolijk en blij met mn leventje, het is echt genieten en de zon die nu al op me schijnt zorgt ervoor dat ik nog extra in extase kom haha! Het is echt heerlijk om zo wakker te worden en als er dan ook nog een lekker nummer op staat begint de dag helemaal goed!

Vandaar dat ik stiekem mijn eigen ritme doorbreek en gewoon al in het midden van april een liedje plaats waarvan ik hoop dat jullie er ook van kunnen genieten! De tekst daar luister ik niet echt specifiek naar, als ik echt ga luisteren zal het niet echt toepasselijk zijn ofzo. Maar ik vind het gewoon zo’n lekker nummer en sowieso de nummers van deze artiest zijn altijd lekker…!

Voor meer muziek van Robin Thicke check this: youtube

Enjoy the sun!!

7 gedachten over “Song of the spring!

Geef een reactie

