Bachelorette party

bachelorette-party
Zaterdag 13-04 11uur

Ik was er klaar voor om met mijn vriend naar zijn voetbal te gaan en om hem verder om de tuin te leiden ivm zijn vrijgezellenfeest. Echter stond er opeens een vriendin voor de deur. Eentje die hier om de hoek woont. Ik vond het een beetje vreemd maar toen ze aangaf dat ze net naar de winkel was geweest en dat ze even kwam kijken of ik thuis was geloofde ik haar direct!

Dat was niet slim, want al snel kwam de rest van de bende opeens naar boven gelopen!
Ze waren met 12 vrouwen waaronder mijn beste vriendin, mijn peettante en beide schoonzusjes. Ik schrok me te pletter haha en moest ook even wat traantjes wegslikken. Wat super om hen allemaal zo te zien!

Nadat ik mijn outfit voor de dag aankreeg kwam de eerste aanwijzing per brief. Die dag kreeg ik nog een stuk of 6 brieven waarin telkens weer een stukje onthuld werd, of een nieuwe opdracht werd gegeven. Echt heel leuk gedaan!

Ik werd geblinddoekt en meegenomen in 1 van de auto’s. Enorm spannend vond ik het, vooral toen we het laatste stuk naar de locatie gingen lopen! Dat was best eng, maar ik had een goede houvast. Eenmaal op de locatie mocht de blinddoek af en bleken we op onze trouwlocatie te zijn!! In het Philips Stadion, bij eetcafé De Verlenging waar we ook ons feest houden.
67905_533686063337265_1866841411_n

Daar gingen we dus lunchen, wat foto’s maken en kreeg ik een lijst met opdrachten die ik die dag moest uitvoeren waaronder het zoenen van 5 mannen met lippenstift, het tappen van een biertje en snoep verkopen. Ook kwamen er nog 2 vriendinnen bij dus we waren met zn veertienen! Tijdens onze tocht naar de stad kon ik al wat opdrachtjes uitvoeren zoals een bejaarde man helpen oversteken en labels uit boxershorts verzamelen *grinnik*.

Eenmaal op de markt kreeg ik dus een volgende opdracht maar de rest ook. Zij moesten een cadeautje gaan kopen dat onze vriendschap symboliseerde en ik een kaart met dezelfde opdracht. Ik vond het super grappig om alleen door de stad te lopen in vol ornaat, kreeg een hoop felicitaties en mensen die me mee wilden helpen met kaarten uitzoeken. Uiteraard werd er ook veel gelachen want ja, ik zag er toch best grappig uit!

Toen ik klaar was met de opdracht kon ik genieten van een drankje op het terras in het zonnetje. Dat was echt genieten! We hadden het weer ongelofelijk mee, want het was niet te warm, er was geen regen maar de zon was er juist enorm veel! Na het drankje kwam uiteraard de volgende opdracht en werden we in 2 teams ingedeeld om op foto jacht te gaan. We kregen een enorme lijst met daarop foto momenten en als je dan een bepaalde foto had gemaakt verdiende je punten. Sommige opdrachten leverden 5 punten op maar er zat er ook eentje bij met 100 punten!
SAMSUNG

Nou dit was echt hilarisch, als een gek gingen wij allerlei plekken af en spraken we allerlei mensen aan om op de foto te gaan. Wel was dit een tikkeltje zwaar dus ik was blij dat we af en toe ook konden zitten! Tijdens deze opdracht deed ik ook mijn andere opdrachten en mocht ik dus een biertje tappen in een eetcafé en mocht ik het biertje ook nog zelf opdrinken, gratis!

Na deze opdracht (die wij overigens wonnen!!) mochten we weer genieten van een terrasje en ging de ene vriendin weg maar kwam er een andere voor in de plaats! Ik kreeg per brief te horen waar we gingen eten (Senora Rosa, tapasrestaurant!) en eenmaal daar stond er nog een verrassing te wachten: nóg een vriendin! Tussen de rondes met tapas door (die overigens echt overheerlijk waren!) mocht ik telkens cadeautjes uitpakken en mijn kaarten geven. Dit maakte veel los bij iedereen en leverde veel leuke inzichten op!

Nadat we 3.5 uur hadden getafeld (en afgesloten hadden met licor43, waarvan ik er overigens 4 op had haha) gingen we richting de kroegen. De sfeer zat er heel de dag al goed in en werd met de minuut beter. Het klikte super goed tussen alle mensen, terwijl niet iedereen elkaar kende.
558840_457201467688775_1843291974_n (2)

In de kroegen kregen we verscheidene gratis borreltjes, werd ik door een 15jarige ten huwelijk gevraagd, werd ik door vrijwel alle homo’s gezoend en gefeliciteerd en was de karaoke bar opeens dicht. Tsjah dat was even een domper voor de organisatoren maar dat maakte de dag niet minder leuk. We hebben heerlijk gedanst, gefeest en gesjanst. Ik vooral met mijn aanstaande want die kwamen we tegen en met mn nieuwe gay best friends *wink* Het was echt van begin tot eind een top feest en super georganiseerd! Er waren zelfs mensen die eigenlijk na t eten weg zouden gaan maar nu perse mee wilden ook op stap omdat het zo gezellig was.. Nou dat zegt genoeg denk ik!!
Veel foto’s heb ik overigens nog niet, echt maar een stuk of 5 dus zodra ik er meer heb dan krijgen jullie daar uiteraard ook een selectie van te zien!

15290_486493584739937_409833128_nPs. Heb die dag voornamelijk geleefd op pijnstillers (en alcohol) maar gelukkig was de dag zo ingericht dat ik genoeg variatie had zodat mijn rug niet te stijf en niet te pijnlijk werd (voor zover dat kon ofcourse!)

14 gedachten over “Bachelorette party

Geef een reactie

