What did I buy..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deze mooie laarsjes kocht ik op Texel. Ik heb geen idee hoe de winkel heette want het was geen bekende mode zaak ofzo. Ik had enorm veel geluk want ik zag ze en werd spontaan verliefd maar er was nog maar 1 paar. Met een kloppend hart keek ik naar de maat en wat een geluk! Het was mijn maat!!
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERADeze broekjes komen van The Sting. Ik had alweer een half jaar geen broeken/broekjes meer gekocht want ja, was bezig met afvallen. Maar nu de zomer eraan komt en ik 10 kilo ben afgevallen wilde ik toch wel weer broeken hebben die goed zitten en niet die continu afzakken. Aangezien ik nooit van die korte broekjes aan kan met mijn lijf wilde ik deze ook niet proberen. Maar mn beste vriendinnetje en vriend overtuigden me. Dus ik probeerde maat 42 aan. Te groot! Dus ging ik voor maat 40. Die zat goed.. Ik helemaal happy dus!!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAEn nadat ik al 10 broeken aan had gehad wilde ik deze ook niet meer proberen maar mijn lieve vriendje overtuigde me, voor de laatste keer die dag. En ja hoor… ook deze broek paste me! Wel maat 42 maar toch, boeiend, ik had een nieuwe broek nodig en deze vond ik tof!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERADit lente truitje is perfect voor in de lente maar ook nog in de zomer! Want hij is lekker dun, heeft een mint kleurtje en zit echt heerlijk! Bikini of topje eronder en klaar! Ik ga dit truitje samen met bovenstaande broek aantrekken komende vrijdag.. dan is het namelijk mijn verjaardag!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAEn dan last but not least… Mijn roze strapless topje! Aangezien ik vorige lentes en zomers altijd bandjes op mn schouders had of een tshirt afdruk op mn armen wilde ik dat dit jaar voorkomen (vooral met onze aanstaande bruiloft in het vooruitzicht). Dus kocht ik dit leuke shirtje!! Hij is erg lang ook wat ik altijd enorm fijn vind.. En denk dat ik er nog wel een paar bij wil halen!

Ook kocht ik bij de Hunkemรถller nog 4 bh’s. Ben in taillemaat gekrompen haha dus was weer nodig! Heb hele mooie en handige want twee ervan kunnen ook als strapless gebruikt worden!

Wat was jouw laatste aankoop?

11 gedachten over “What did I buy..

  1. Je bent goed geslaagd zeg! Heerlijk toch om weer kleren te kopen nu je zoveel kilo’s kwijt bent. Ik vind het ook zo fijn om nieuwe dingen te kopen voor het voorjaar. Eindelijk weer dingen die passen. Alleen was ik dikker dan voor mijn zwangerschap, vandaar een andere maat. Dat was weer iets minder, maar ach, dat mag de pret niet drukken. Je broekjes zijn echt superstoer. Dat kan je zeker hebben!

  2. Je hebt lekker geshopt joh! Ik vind The Sting altijd een leuke zaak! Leuk die korte broeken en dat dunne shirt lijkt me heerlijk zitten.
    Ik heb dinsdag nog 2 lange hemdjes gekocht, een t-shirt en een trui ๐Ÿ˜‰

  3. Volgens mij waren dat twee broeken, wel zo handig met het werk om een broek aan te hebben. Mijn volgende aankoop worden vast leggings want die van mij zijn aan vervanging toe.

    Leuke aankopen heb je gekocht.

  4. ZOooo jij bent goed bezig geweest! ๐Ÿ™‚ Om dezelfde reden hou ik ook van strapless in de zomer, bij mij blijft d ekleur redelijk lang hangen, en ik heb zo vaak gehad dat ik dan opeens met een “witte” halter liep en dat kleur verschil krijg je ook bijna niet meer goed!

    Ik hou van korte shorts! Ik doe ze ook heel vaak aan als ik bv een kort rokje/jurkje draagt, vind ik toch wel net iets fijner!

Geef een reactie

