Outfit of the (birth)day!

Ik wil al een tijdje een “outfit of the day” blogje maken. Ik zie ze regelmatig bij  anderen zo’n blogje langskomen en vind dat zelf altijd enorm leuk! Maar omdat ik al lang niets gekocht had en zelf vond dat ik niets leuks aanhad wachtte ik ermee.

Vandaag heb ik een speciale outfit aan. Dit zijn nieuwe kleding die ik speciaal bewaard heb voor vandaag. Waarom vraag je je misschien af?! Nou, ik ben vandaag jarig! En vind het zelf dan altijd leuk om mezelf in het nieuw te steken..!! Dus bij deze, mijn birthday outfit of the day!IMG_2828let niet op die rollen die je ziet.. Ben nu eenmaal nog niet alle kilo’s kwijt 😉

IMG_2829Je ziet hier mijn shirtje van de Only. Had hem in een vorig blogje ook al laten zien, maar nu heb ik hem ook werkelijk aan! Ik heb er wel een wit topje onder, anders schijnt hij nogal door! (en vind het zelf altijd fijn als er wat langs onder zit). Ook kun je zien dat mijn nagels nu ook in de mint kleur zijn gelakt! Gisteren heb ik ze weer laten doen door een vriendinnetje van mij, er zit een klein glittertje in ook alleen zie je dat zo niet! Ben er erg blij mee in ieder geval!
IMG_2836De broek heb ik van LingLing. Volgens mij geen bekende winkel, maar hij zit wel hier in Eindhoven. Ze verkopen er voornamelijk kinderkleding maar dus ook wat kleding voor volwassenen en deze vond ik wel lekker funky, haha!

Verder zijn de pumps van onbekend merk, heb ze namelijk al een lange tijd. Ook draag ik een horloge van de Kruidvat en het armbandje heb ik gekregen van Armcandy! Oftewel van mijn vriendinnetje Jennifer.

Wat vinden jullie van mijn outfit?

12 gedachten over “Outfit of the (birth)day!

  1. HIEPER DE PIEP HOERAAAAAAAAAAA!! Gefeliciteerd en een fijne dag gewenst! Je ziet er stralend uit in je nieuwe outfit en ik vind vooral het truitje erg leuk. Laatst heb ik zelf een soort gelijk truitje gekocht en met zo’n kleur wordt het vanaf lente;-)
    Ciao bella

  2. Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Je ziet er zomers uit op de foto. De broek is niet zo mijn smaak, maar dat truitje vind ik wel leuk. Lekker met een langer hemd eronder. Heb ik ook het liefst 😉

    Maak er een gezellige dag van!
    liefs Insoon

  3. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En ja, een leuk zomers outfit, staat je goed! De broek zou niet mijn keuze zijn maar het truitje zou ook zo in mijn kast kunnen hangen!

  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik vind het ook altijd leuk om outfit of the day blogjes te zien. Leuk dat je er eentje hebt geplaatst 🙂 Staat je goed! Die trui is echt mooi 🙂 Je nagels vielen me ook gelijk op. Nice!

  5. Alsnog gefeliciteerd! (volgens had ik al via twitter gefeliciteerd)

    Leuk zomers setje, in de pastelkleuren a la mode. Ik vind die nagellak echt wel mooi!

Geef een reactie

